بانک‌های البرز نظارت بیشتری داشته باشند

کد خبر: ۵۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲ 17 February 2015

مدیر کل کار، تعاون و رفاه‌ اجتماعی استان البرز با بیان اینکه بانک‌های این استان با یکسری تنگناها و محدودیت‌ها رو‌به رو هستند، تصریح کرد: این معضلات از طریق استانداری و کارگروه اشتغال به منظور روان‌سازی برای سال آتی در دستور کار است.

علی ایمانی در حاشیه جلسه کارگروه اشتغال که پیش از ظهر امروز در محل استانداری البرز با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از جلسات مهم زیر مجموعه شورای برنامه‌ریزی استان کارگروه تخصصی اشتغال است، اظهار داشت: مسائل اشتغال و بحث تسهیلاتی که از طریق بانک‌ها و موسسات اعتباری پرداخت می‌شود در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه منابع و مصارف در جلسات قبل از طریق کد آمار اطلاعاتی که توسط بانک مرکزی اعلام شده بود، مورد بحث قرار گرفت، افزود: در این جلسه از کلیه بانک‌ها درخواست شد نظارت خود را نسبت به بهبود اوضاع فعلی اعلام کنند.

مدیرکل کار و تعاون البرز با تاکید بر اینکه طبق بیانات و اظهارات ارائه شده توسط مدیران، بانک‌های استان البرز با یکسری تنگناها و محدودیت‌ها رو‌به رو هستند، تصریح کرد: این معضلات از طریق استانداری و کارگروه اشتغال به منظور روان‌سازی برای سال آتی در دستور کار است.

ایمانی با بیان اینکه باید بتوان اعتبارت بخش اشتغال در بودجه آینده را به خوبی جذب کرد، گفت: برای سال آینده دولت تدبیر و امید در شورای عالی اشتغال برنامه‌های متنوعی را تدوین کرده است.

به گزارش تسنیم وی با بیان اینکه طرح تکاپو به صورت پایلوت در 5 استان کشور در حال انجام است، اظهار داشت: درصدد هستیم برای سال آینده سیاست‌های دولت را در استان اجرایی کنیم و برنامه‌های خود را به نحو احسن و مطلوب انجام دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار