همایش روزه اولی ها در قزوین برگزار شد

همایش معنوی روزه اولی ها با حضور دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸ 04 July 2015

به گزارش تابناک از قزوین، در این همایش که امشب و در محل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان قزوین برگزار شد دانش آموزان روزه اولی عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و سایر دانش آموزان انجمنی حضور داشتند.

در این همایش حجه الاسلام والمسلمین میلاد قلی پورمسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان قزوین ضمن بیان اشاراتی پیرامون عظمت ماه مبارک رمضان و نقش انسان ساز این ماه عزیز، دقایقی راجه به بهفرصتایجادشدهدراینایامبرایتطهیروپاکشدنازگناهان به صحبت پرداختند.

وی خطاب به دانش آموزان انجمنی حاضر در این همایش که ماه رمضان امسال برای نخستین بار در این ضیافت الهی روزه می گیرند گفت: قدر و ارزش این روزها و شب های پر فیض و برکت را بدانید.

قلی پور با اشاره به ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن(ع) گفت: اکنون که بزرگ شده اید و با اراده ای قوی روزه می گیرید، امام حسن (ع) را واسطه درگاه الهی قرار داده و حوائج و آرزوهای خوب و پسندیده تان را از خداوند منان مسئلت نمائید.

گفتنی است از جمله برنامه های این همایش معنوی، برگزاری نماز جماعت مغرب و عشاء ، قرائت قرآن کریم، مراسم افطاری و جشن مولودی خوانی بمناسبت ولادت حضرت امام حسن (ع) بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار