گشایش نمایشگاه صنعت ساختمان در اردبیل

کد خبر: ۵۷۰۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ 24 February 2018

هشتمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، برق و تاسیسات آب و فاضلاب در اردبیل گشایش یافت
.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در این نمایشگاه که به همت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل و در محل نمایشگاه‌های دائمی گشایش یافت شرکت‌های داخلی و نمایندگی برخی شرکت‌های خارجی آخرین محصولات و دستاوردهای خود را در حوزه صنعت ساختمان به نمایش گذاشتند.
 
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در این مراسم اظهار کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در حوزه صنعت مسکن یکی از مولفه‌های مناسب برای آشنایی هموطنان با آخرین دستاوردهای علمی، تخصصی و تولیدی در صنعت ساختمان است.

اردشیر آرش از صنعت مسکن به عنوان یکی از مولفه‌های رشد اقتصادی کشور یاد و خاطرنشان کرد: تاثیرگذارترین بخش در حوزه اشتغال و ایجاد صنایع مرتبط برای اشتغال زنجیره‌‌ای حوزه مسکن و تولید خانه برای هموطنان است که خود می‌تواند زمینه رشد و تعالی خوبی را در این بخش فراهم آورد.
 
وی برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را در عرضه و ارائه توانمندی‌های بی‌بدیل شرکت‌های تولیدکننده یادآور شد و گفت: ما در این نمایشگاه‌ها چنین توانمند‌ی‌هایی را به رخ کشیده و زمینه معرفی آنها را فراهم می‌آوریم.
 
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل ادامه داد: ما به صورت همه جانبه از شرکت‌های بازرگانی و تولیدکننده محصولات صنعت ساختمان حمایت می‌کنیم و امیدواریم فضای سالم رقابتی را در کنار تبادل دانش فنی و توانایی اقتصادی در بین شرکت‌ها و مجموعه‌های تولیدی در این حوزه فراهم کنیم.
 
آرش افزود: رویکرد ما کمک به اعتلای صنعت ساختمان است تا با کاهش هزینه‌ها، بهبود کیفیت و رشد مثبت در حوزه مسکن و ساخت و ساز به خوبی اتفاق بیفتد.

هشتمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، برق و تاسیسات آب و فاضلاب تا پنجم اسفندماه و از ساعت 15 الی 21 شب برای بازدید هموطنان دایر است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار