پایش کیفیت اجناسی که طی ایام نوروز در بازار یزد عرضه می‌شود

مدیرکل استاندارد استان یزد از پایش کیفیت اجناسی که در ایام نوروز در این استان عرضه می‌شود، خبر داد.
کد خبر: ۵۷۰۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶ 25 February 2018

محمدحسین ماجدی اردکانی گفت: تمام تمهیدات لازم، برای پایش کیفیت اجناسی که در نوروز سال 1397 قرار است در بازار به مردم عرضه شود فراهم است.

وی افزود: تجربه کنترل بازار در سال‌ها و سنوات گذشته نشان داده است که اصناف و بازاریان دارالعباده یزد همانند دیگر نقاط کشور، همیشه خدا را در نظر داشته و از انصاف و مروت لازم برخوردار هستند که به این واسطه در استان بازار سالمی را شاهد هستیم و اسباب رضایت مردم و گردشگران نیز فراهم است.

مدیرکل استاندارد استان یزد ادامه داد: یزد از دیرباز به شهر قنات و قنوت و قناعت، شهره بوده و ویژگی‌های خوب و پسندیده مردمان این منطقه، مسئولین و کارشناسان استاندارد را در انجام وظایف قانونی خود، کمک‌کار بوده است، ولی درعین‌حال برای ایجاد آرامش خاطر مردم عزیز و اطمینان بخشی به آن‌ها، کیفیت اجناس و کالاهای موجود در بازار به‌ویژه مواد غذایی را کنترل خواهیم نمود.

این مقام مسئول تأکید کرد: تجزیه‌وتحلیل نتایج آزمون حاصل از نمونه‌برداری‌ها و بازپرسی‌های انجام‌شده در طول سال جاری، متولیان استاندارد و کنترل کیفیت استان یزد را مطمئن ساخته است که خوشبختانه هیچ‌گونه سوءاستفاده‌ای در بازار استان یزد صورت نمی‌گیرد و بازاریان و کسبه یزدی بهترین و باکیفیت‌ترین کالاهای داخلی و خارجی (وارداتی) خود را در بازار، به مشتریان عرضه می‌کنند.

ماجدی اردکانی در پایان گفت: انتقال انصاف، درستی و تدین گذشتگان به نسل حاضر، باعث شده است که کسبه، حقوق مردم را پاس بدارند و ما از این بابت خدا را بسیار شاکریم و وجود این ارزش‌ها بسیار مایه افتخار است، چراکه این مزیت‌های بومی و محلی، مسئولین را یاری خواهد داد تا به بهترین نحو ممکن پذیرای مهمانان نوروزی در استان و شهر جهانی یزد باشند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار