آب گرفتگی دو مدرسه در مهر؛تعطیلی را به همراه داشت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: بارش باران موجب آبگرفتگی 2 آموزشگاه ابتدایی در شهرستان مُهر شد که به سبب این امر و همچنین به دلیل فرسودگی این آموزشگاه ها، برای جلوگیری از بروز خطرات احتمالی این مکان های آموزشی با درخواست شورای تامین تعطیل شدند.
کد خبر: ۵۷۱۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 26 February 2018


تابناک فارس به نقل از ایرنا:حسن فیاض پور، افزود: همچنین بر اثر این بارش ها، در راه های مواصلاتی استان و در محور فراشبند- دهرم، یک پل آسیب دیده است که مسئولان راهداری در حال رفع این آسیب دیدگی هستند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس بیان کرد: در محور امامزاده شهید(ع) در شهرستان فراشبند نیز، بارندگی موجب سرریز آب از آبنمای واقع در این محور شده و مشکلاتی در رفت و آمد ایجاد کرده است.
فیاض پور افزود: هم اینک در گردنه میدان شهرستان بوانات نیز برف در حال باریدن است اما تردد وسایل نقلیه با احتیاط و تجهیزات کافی قابل انجام است و در بقیه محورهای مواصلاتی استان هم مشکل خاصی وجود ندارد و رفت و آمد خودروها در جریان است.
او گفت: در بسیاری از شهرستان های استان فارس به جز آباده و کازرون، میزان بارش های اخیر بسیار خوب بوده است و خوشبختانه با مشکل و بحران خاصی در این زمینه مواجه نشدیم.
وی بیان کرد: بارش باران در استان فارس تا فردا (دوشنبه) ادامه خواهد داشت.
شهرستان مُهر در فاصله 320 کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار