معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم مطرح کرد

وجود 40 پایگاه اورژانس در استان قم

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: این مرکز 40 پایگاه اورژانس را در نقاط مختلف استان همچون شهر قم، محورهای مواصلاتی استان و نیز بخش‌های قم دارد.
کد خبر: ۵۷۲۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴ 27 February 2018

به گزارش تابناک قم، مهدی فراهانی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به استقرار اورژانس در میدان آستانه اظهار کرد: پس از ارائه مکان مناسب در این میدان آمادگی استقرار 24 ساعته نیروهای اورژانس را داریم.

وی ادامه داد: رزمایشی را روز گذشته در ستاد اورژانس استان قم برای سنجیدن آمادگی مراکز درمانی استان برگزار کردیم.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم افزود: این مرکز 40 پایگاه اورژانس را در نقاط مختلف استان همچون شهر قم، محورهای مواصلاتی استان و نیز بخش‌های قم دارد.

فراهانی با اشاره به وجود پایگاه‌های اورژانس در محورهای استان قم اظهار کرد: سه پایگاه اورژانس در محورهای نیزار قم تهران و قم سلفچگان به عنوان ایستگاه‌های سلامت تقویت شدند.

وی ادامه داد: طرح نوروزی اورژانس قم از 23 اسفند آغاز خواهد شد و اتوبوس آمبولانس و نیز بالگرد اورژانس برای خدمت رسانی به مردم آماده هستند.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای این مرکز به صورت ویژه در ایام نوروز در مسجد مقدس جمکران و حرم حضرت معصومه(س) حضور خواهند داشت.

سید علیرضا طباطبایی در ادامه این جلسه گفت: جلسه کمیته اطلاع رسانی تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم برگزار شده است و مانند هر سال ستاد ویژه خبری در ایام نوروز در قم تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: دو سامانه 137 و 2021 برای اطلاع رسانی به زائرین در استان قم فعال هستند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری قم افزود: آخرین ورژن نقشه استان قم برای ارائه به زائرین منتشر خواهد شد، گاهی واحدهای بخش خصوصی نقشه‌های قدیمی از استان و شهر قم منتشر می‌کنند که این نقشه‌ها موجب سردرگمی زائرین می‌شود.

طباطبایی در پایان خاطرنشان کرد: سه بیلبورد در اختیار کمیته اطلاع رسانی تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم قرار گرفته، شهرداری قم هم برای نصب تابلوهای راهنمای زائر اقدامات اساسی انجام داده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار