مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم مطرح کرد:

راه اندازی اولین مدرسه شبانه روزی قرآنی در قم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به جذب 22 نفر در مدرسه قرآنی ، گفت: اولین مدرسه شبانه روزی قرآنی در سطح کشور را در امامزاده شاه جمال قم راه اندازی کرده ایم که حافظان در طی یکسال موفق به حفظ کل قرآن می شوند.
کد خبر: ۵۷۳۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱ 03 March 2018

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام و المسلمین حسینی مقدم با اشاره به مدارس شبانه روزی قرآنی در امامزادگان، اظهار داشت: اولین مدرسه شبانه روزی قرآنی در کشور را در امامزاده شاه جمال راه اندازی کردیم.

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم مدارس شبانه روزی امامزادگان را توسعه دهیم و این مدارس به صورت شبانه روزی و نیمه وقت می باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به اینکه این مدرسه اولین مدرسه در سطح کشور است، گفت: کسانی که در این طرح شرکت می کنند حال چه در مدرسه، دانشگاه و حوزه باشند می توانند مرخصی تحصیلی بگیرند.

وی عنوان داشت: افرادی که در این مدرسه عضو می شوند بصورت شبانه روزی تحت برنامه های حفظ قرار می گیرند.

حجت الاسلام حسینی مقدم با اشاره به گذشته هفت ماه از افتتاح اولین مدرسه در قم، خاطرنشان کرد: در هفت ماه گذشته از افتتاح این مدرسه در امامزاده شاه جمال ، حافظان توانسته اند 18 جزء را حفظ کنند.

وی ابراز داشت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته حافظان می توانند در طی یکسال از ورود به مدرسه قرآنی کل قرآن را حفظ کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به نحوه جذب افراد، گفت: افراد بعد از انتخاب، تحقیق و مصاحبه یک دوره کوتاه را می گذرانند و سپس وارد مدرسه قرآنی می شوند که در دوره اول 22 نفر جذب شده اند.

وی افزود: در این مدرسه برنامه های متعددی بصورت شبانه روزی در موضوعات مرتبط با آموزش قرآن، تربیت و اخلاق را در یک سال می گذرانند.

منبع: قم فردا

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار