ثبت نام 700 مددجو کمیته امداد برای شرکت در طرح تولید و بسته بندی مواد غذایی، صنایع تبدیلی و تولید چیپس میوه‌ای در چهارمحال و بختیاری

تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرعامل کارخانه صنایع غذایی چم‌چنگ از ثبت نام 700 مددجو کمیته امداد برای شرکت در طرح تولید و بسته بندی مواد غذایی، صنایع تبدیلی و تولید چیپس میوه‌ای در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۵۷۹۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲ 15 March 2018
به گزارش تاناک شهرکرد- سیدحسین موسویان با اشاره به 10 سال فعالیت در زمینه بسته بندی مواد غذایی، صنایع تبدیلی و تولید چیپس میوه‌ای در کشوربه روش شوک حرارتی، اظهار کرد: بسته بندی ادویه‌جات، قند و شکر، نمک و حبوبات در این کارخانه انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه استان یکی از قطب‌های کشاورزی است و مواد اولیه مورد نیاز از داخل چهارمحال و بختیاری تهیه می‌شود، افزود: طرح تولید و بسته بندی و فروش خانگی در زمینه فعالیت خود را به دستگاه‌های اجرایی متولی پیشنهاد داده‌ام.
موسویان تصریح کرد: این طرح به صورت پایلوت در این کارخانه صنایع غذایی در حال اجرا است اما اگر در منازل اجرا شود به کیفیت لازم نخواهد رسید و توان رقابت در بازار را ندارد.
وی در ادامه گفت: در همین راستا به صورت صنعتی و حرفه‌ای، مواد اولیه تولید می‌شود و پس از آن در منازل در اختیار افراد جویای کار قرار می‌گیرد و بسته بندی خواهد شد تا کارخانه صنایع غذایی با داشتن نقاط اتصال به بازار قوی این محصولات را به فروش برساند.
موسویان تاکید کرد: افرادی که محصول خانگی تولید می‌کنند به دلیل عدم مدیریت و توانمندی مالی قوی با وجود دریافت تسهیلات، توان برندسازی و تبلیغات را ندارند و غفلت از این موارد، موجب عدم توانایی برای رقابت در بازار خواهد شد در حالی که کارخانه صنایع غذایی به عنوان یک پشتیبان تمام این امور را انجام می‌دهد و سعی شده است تا مشکلات اتصال به بازار مرتفع شود.
وی ثبت برند را یک بحران‌ برای افراد متقاضی دانست و گفت حدود یک سال و نیم مشقت و زمان برای ثبت برند خویش داشته است.
موسویان با اشاره به اینکه اکنون مجوزات بهداشتی این کارخانه دریافت شده است و طراحی نیز به شکل تخصصی صورت گرفته است، اضافه کرد: در بازار نیز تبلیغات شده است و با پشتیبانی این کارخانه، فروش انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه این طرح می‌تواند برای پانصد نفر شغل ایجاد کند و در صورت حمایت بیشتر میان یک هزار تا یک هزار و 500 نفر در استان جوابگو است، تصریح کرد: راه‌اندازی این طرح کمک به صنایع تبدیلی جهاد کشاورزی و کاهش آمار بیکاری استان است و در حال حاضر 700 مددجو از کمیته امداد از این طرح استقبال و ثبت نام کردند.
موسویان بیان کرد: با ارائه تسهیلات پنج میلیون تومان به هر فرد متقاضی، تجهیزات و مواد اولیه مورد نیاز خریداری می‌شود و این افراد می‌توانند ماهانه 900 هزار تومان دریافتی و بیمه درمان داشته باشند.
وی بر تبلیغات به شیوه‌های مختلف تاکید کرد و افزود: به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی شبکه گسترده تلگرامی راه‌اندازی شده است.
موسویان با بیان اینکه تسهیلات بسیاری برای راه‌اندازی مشاغل در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد اما معمولا با نتیجه‌ مطلوبی همراه نمی‌شود، گفت: در طرح پیشنهادی اگر متقاضی در انجام این شغل ناموفق بود مواد اولیه از او دریافت خواهد شد و هزینه این مواد به او پرداخت می‌شود و این فرد دیگر درگیر خرابی این مواد نخواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات متقاضیان نیز با کسر از حقوق آنان پرداخت خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار