بهسازی کمربندی بیله‌سوار با اعتبار ملی

فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: عملیات آسفالت‌ریزی و روکشی لاین رفت کمربندی بیله‌سوار با اعتبارات ملی مبلغ ۹۰ میلیارد ریال انجام می‌شود.
کد خبر: ۵۸۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰ 06 July 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آرام حلیم پیش از ظهر امروز در بازدید از عملیات آسفالت‌ریزی کمربندی بیله‌سوار اظهار داشت: عملیات آسفالت‌ریزی و روکشی لاین رفت کمربندی با اعتبارات ملی مبلغ 90 میلیارد ریال که برای 4.5 کیلومتر آن اختصاص داده شده است، در حال انجام است.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار تصریح کرد: به محض اتمام لاین رفت، لاین برگشت کمربندی نیز بهسازی شده و در اختیار ترددکنندگان از این مسیر قرار می‌گیرد تا با رضایت خاطر بیشتری از مسیر تردد کنند و حوادث احتمالی جاده‌ای در این محور کاهش یابد.

وی با قدردانی از عوامل اجرایی پروژه آسفالت‌کشی گفت: باید تیم اجرایی این پروژه برای اجرای سریع و باکیفیت عملیات این محور تلاش و جدیت کنند تا شاهد بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از این پروژه مهم در شهرستان باشیم.

حلیم بیان کرد: به لحاظ ترانزیتی بودن و حجم زیاد ترافیک جاده که تنها راه اصلی به طرف مرکز استان و شهرستان‌ها بوده لازم است برای جلوگیری از خطرات احتمالی روند اجرای عملیات سریع انجام شده و از این پروژه بهره‌برداری شود.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار در مورد آسفالت جاده اصلی روستای گون پاپاق افزود: عملیات لکه‌گیری، روکشی و آسفالت‌کاری جاده اصلی روستای گون پاپاق، با اعتبار 50 میلیارد ریال و به طول 12 کیلومتر در حال انجام است که تا هفته های آینده آماده استفاده شده و در اختیار اهالی این روستا و مردم قرار می‌گیرد.

وی راه را یکی از زیرساخت‌ها و عوامل مهم برای توسعه مناطق دانست و گفت: با توجه به این اهمیت ضروری است تا در زمینه توسعه راه‌های شهرستان مسئولان مربوطه اقدامات لازم را انجام دهند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار