توزیع ۱۳هزارتن آسفالت درمعابرمنطقه 4شهرداری

مدیرشهرداری منطقه چهار همدان از توزیع و پخش بیش از ۱۳ هزار تن آسفالت در سطح معابر این منطقه در سه ماه گذشته خبر داد.
کد خبر: ۵۸۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶ 08 July 2015
مدیرشهرداری منطقه چهار همدان از توزیع و پخش بیش از ۱۳ هزار تن آسفالت در سطح معابر این منطقه در سه ماه گذشته خبر داد.

به گزارش مهر؛ محمد قدیمی با بیان اینکه به منظور رفاه حال شهروندان در سه ماه گذشته ۱۳ هزار تن آسفالت در سطح معابر این منطقه توزیع و پخش شده است، گفت: توزیع و پخش آسفالت در سطح معابر و خیابان‌ها از خواسته‌های به حق شهروندان بوده که با اجرای عملیات بهسازی معابر، این خواسته‌ها پیگیری می‌شود.

قدیمی با بیان این مطلب افزود: رسیدگی به وضعیت آسفالت به عنوان یکی از اساسی ترین مشکلات شهروندان و مطالبات بحق آنان، طبق برنامه و جدول زمانی پیگیری و اجرا می شود.

وی اظهار داشت: افزایش و ارتقا کیفیت معابر از اولویت‌های اصلی شهرداری بوده و در این راستا در سال جاری همچون سایر سال‌ها نسبت به این امر اقدام کرده تا رضایتمندی شهروندان را شاهد باشیم.

قدیمی گفت: اجرای عملیات توزیع و پخش آسفالت بر اساس پیش بینی های انجام شده عملیاتی می شود و امید می رود با ادامه روند بحث تامین زیرساخت ها محقق شود.

مدیر شهرداری منطقه چهار همدان عنوان کرد: در عملیات آسفالت ریزی معابر و خیابان ها ۱۰ هزار و ۹۰۴ تن برای عملیات روکش آسفالت در سطح معابر منطقه به مساحت ۷۶ هزار و ۳۸ مترمربع و دو هزار و ۴۴۶ تن به مساحت ۱۸ هزار و ۵۳۷ مترمربع لکه گیری معابر عملیاتی شد.

وی با اشاره به اجرایی شدن این میزان عملیات آسفالت در سال جاری گفت: تحقق این میزان آسفالت در این مدت نشان از فعالیت‌ و روند روبه رشد در تأمین و توزیع آسفالت برای رفاه حال شهروندان دارد.

قدیمی تاکید کرد: عملیات روکش آسفالت همراه با نظارت دقیق برای حسن انجام کار انجام می شود تا با کیفیت و سرعت بیشتری به اجرا و بهره برداری درآید.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار