زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری فراهم است

تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری به منظور اجرای طرح‌های مختلف از سوی سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در چهارمحال و بختیاری فراهم است.
کد خبر: ۵۹۶۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶ 25 April 2018
به ‌گزارش تابناک شهرکرد- به نقل از روابط عمومی استانداری، اقبال عباسی شامگاه سه‌شنبه در نشست با گروه سرمایه‌گذاران ژاپنی اظهار کرد: چهارمحال و بختیاری زمینه‌ها، فرصت‌ها و ظرفیت‌های فراوانی در حوزه‌های آب و فاضلاب، سدسازی، شبکه آبیاری، راه، راه آهن، صنایع تبدیلی و تکمیلی محصولات کشاورزی، گردشگری، هتل سازی و اجرای مجموعه‌های تفریحی و رفاهی دارد.
وی افزود: زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری به منظور اجرای طرح‌های مختلف از سوی سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در چهارمحال و بختیاری فراهم است.
عباسی تصریح کرد: اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری تولید انرژی‌های نو و تجدیدپذیر جزء مهمترین اولویت‌های مسئولان چهارمحال و بختیاری محسوب می‌شود.
وی با اشاره به حضور ایل بختیاری در چهارمحال و بختیاری بیان کرد: اجرای پکیج‌های کوچک تولید انرژی برای این قشر بسیار مورد نیاز است.
استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: این استان بام ایران و محلی بسیار مناسبی برای تابش نور خورشید و استفاده از انرژی باد است.
وی عنوان کرد: به همین منظور پس از بازبینی نهایی گروه سرمایه گذار ژاپنی از مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری نسبت به تعیین محل برای واگذاری زمین مورد نیاز و انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دو طرف اقدام می‌شود.
عباسی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران معافیت‌های مالیاتی و شرایط مطلوبی برای حضور سرمایه گذاران در مناطق مختلف کشور فراهم کرده است.
وی ادامه داد: وجود منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری یکی از مهمترین مزیت‌های این استان در زمینه جذب و تشویق سرمایه گذاران داخلی و خارجی به منظور سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف این استان محسوب می‌شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: به همین منظور تمامی مسئولان و نمایندگان استان نسبت به تسهیل شرایط سرمایه گذاری در این استان اقدامات لازم را انجام می‌دهند.
وی یادآور شد: در گذشته نیز برخی شرکت‌ها و سرمایه گذاران ژاپنی در چهارمحال و بختیاری طرح هایی مانند جایکا در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری را اجرا کرده‌اند.
عباسی عنوان کرد: دولت قصد دارد تا چندین هزار طرح نیمه تمام عمرانی خود را برای تکمیل و بهره برداری سریع‌تر با روش های گوناگون در اختیار بخش خصوصی قرار دهد.
وی خطرنشان کرد: قرارگیری چهارمحال و بختیاری بین دو استان بزرگ و صنعتی اصفهان و خوزستان زمینه را برای تسهیل سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف این استان فراهم کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار