چهارمین هفته کورس بهاره یزد به پایان رسید

چهارمین هفته از مسابقات کشوری سوارکاری کورس بهاره در پیست سوارکاری صفائیه یزد با برگزاری چهار دور به پایان رسید.
کد خبر: ۵۹۷۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲ 28 April 2018

چهارمین هفته از مسابقات کشوری سوارکاری کورس بهاره در پیست سوارکاری صفائیه یزد با برگزاری چهار دور به پایان رسید.

بنابراین گزارش در دور اول این مسابقات در مسافت 1400 متر بوده که اسب وال دهنوی با چابک‌سواری محمد خوجَملی رتبه اول، اسب وسوسه دانش با چابک‌سواری محسن یزدان‌فر رتبه دوم، اسب ملکشاه عباد با چابک‌سواری صمیر محمدی رتبه سوم و اسب ناتیلوس مشتی با چابک‌سواری ابوبکر ناروئی رتبه چهارم را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار فارس در دور دوم به مسافت 1 هزار و 650 متر این رقابت‌ها، رتبه اول به اسب ویمتو اسلامی با چابک‌سواری علی‌محمد غراوی، رتبه دوم به اسب ولگاطوس با چابک‌سواری ابوالفضل دهقان، رتبه سوم به اسب وفادار میرزا به چابک‌سواری محمد خوجَملی و رتبه چهارم به اسب وزیرخان منصوری با چابک‌سواری علیرضا سپه وند اختصاص یافت.

لازم به ذکر است در ادامه این رقابت‌ها و در دور سوم به مسافت 1 هزار و 800 متر اسب ناخدا رفیع با چابک‌سواری محسن یزدان فر، اسب نهنگ رفیع با چابک‌سواری امیرحسین کریمی، اسب آرمانی دی دی با چابک‌سواری احمد پقه و اسب لیبرال با چابک‌سواری علی‌محمد غراوی به ترتیب رتبه‌های اول تا چهارم را کسب کردند.

در دور چهارم و پایانی که در مسافت 1 هزار و 800 متر برگزار شد نیز اسب نورمن با چابک‌سواری محمد خوجَملی رتبه نخست، اسب نغمه فراشاه با چابک‌سواری احمد پقه رتبه دوم و نهایتاً اسب گلوری بیشاه با چابک‌سواری عبدالخالق چپرلی رتبه سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار