دفاع فرماندار اردبیل از فضای مجازی

کد خبر: ۵۹۸۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰ 30 April 2018
فرماندار اردبیل با دفاع تمام قد از فعالیت فضای مجازی و رسانه‌ای گفت: گناه رسانه‌ها تنها اطلاع‌رسانی و آگاهسازی صحیح است اما عده‌ای آن را برنمی‌تابند. 
  
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، جواد زنجانی در حاشیه  همایش روز شوراها در شورای شهر اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شوراها از سال 88 تاکنون یک مسیر پرفراز و نشیبی را گذرانده‌اند و امروز در شرایطی جایگاه آنها به تثبیت رسیده که همچنان به عنوان یک نهاد انتخابی با برخی هجمه‌ها و ناملایمتی‌ها مواجه هستند. 
  
وی خاطرنشان کرد: در بررسی تاریخ و تمدن بشری همواره به مقاطعی برخورد می‌کنیم که مردم سعی کردند در سرنوشت خود دخیل باشند و کارها به نوعی به مردم واگذار شده است که در چنین صحنه‌ها و عرصه‌هایی همیشه ناملایمتی‌ها و برخی هجمه‌ها اتفاق افتاده در حالی که در ساختار مجموعه‌‌های انتصابی چنین چیزی را شاهد نیستیم. 
  
زنجانی اصل شفافیت و اطلاع‌رسانی را در فعالیت مناسب شورای شهر یادآور شد و گفت: امروز برخی‌ها از آشکارگوئی فضای مجازی واهمه دارند و سخت برآشفته می‌شوند در حالی که گناه این رسانه‌ها اطلاع‌رسانی و آگاهسازی است که به نظر می‌رسد چنین اقدامی نان برخی‌ها را آجر کرده است. 
  
فرماندار اردبیل بیان کرد: با شفاف‌گوئی به مردم و بیان واقعیت‌ها نباید در بسیاری از حوزه‌ها انتظار معجزه داشته باشیم و در فعالیت شوراها ما منکر رسیدن به یک نقطه ایده‌ال نیستیم بلکه بر این باوریم شوراها با حداقل اختیارات می‌توانند کارنامه مناسب داشته و در اعتمادسازی ورود پیدا کنند. 
  
زنجانی اصلاح امور، رفع اشکالات و تقویت توسعه اختیارات را برای شوراها ضروری خواند و تصریح کرد: هرچند شوراها صبغه عمرانی، خدماتی، فرهنگی و اجتماعی دارند اما نیم‌نگاهی به حوزه سیاسی نیز در این منصب خطا و اشتباه محسوب نمی‌شود. 
  
فرماندار اردبیل در پایان گفت: شوراها به مرور در مسیر کمال قرار گرفته‌اند و شورا و شهرداری باید بیشترین وقت خود را صرف کارهای نظارتی و قانونگذاری کنند تا با همراهی شهرداری زمینه پاسخگوئی به مطالبات مردم فراهم آید.


انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار