4 سارق با 20 فقره سرقت در آباده دستگیر شد

فرمانده نیروی انتظامی آباده از دستگیری ۴ سارق و مالخر منزل و کشف ۲۰ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۰۰۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱ 03 May 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سرهنگ طهماسب سمائی فرمانده نیروی انتظامی آباده گفت: با توجه به افزایش سرقت منزل در شهرستان آباده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران یگان امداد در هنگام گشت زنی در ساعات پایانی شب یک نفر سارق که در حین سرقت منزل بود، شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آباده اظهار کرد: متهم در بازجویی فنی و تخصصی اقرار کرد که همدستان وی در استان اصفهان خود را از دید پلیس مخفی کرده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با انجام کار اطلاعاتی گسترده و تلاش چند روزه کارآگاهان، ماموران با گرفتن نیابت قضائی به استان اصفهان عزیمت و در یک عملیات موفق پلیسی ۲ نفر سارق و یک نفر مالخر که اعضای یک باند بودند دستگیر و به شهرستان آباده منتقل کردند.

سرهنگ سمائی ادامه داد: متهمان در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند و به ۲۰ فقره سرقت منزل در شهرستان آباده اقرار کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آباده اضافه کرد: از نگهداری وجوه نقد زیاد، اشیاء قیمتی و اسناد و مدارک در منزل و محل‌هایی که سارقان به آسانی به آن‌ها دسترسی پیدا می‌کنند خودداری کرده و در موارد ضرورت، در صورت نگهداری این اشیاء در منزل از گاو صندوق‌هایی که از استحکام لازم برخوردار است، استفاده کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار