وحید نمازی:

400 اثر به کنگره ادبیات آئینی خراسان شمالی رسید

رئیس حوزه هنری خراسان شمالی از وصول 400 اثر به دبیرخانه سومین کنگره ادبیات آئینی استان خبر داد و گفت: تعداد آثار در بخش شعر بیش از داستان است، از این رو شاهد حضور شاعران بیش از نویسندگان خواهیم بود.
کد خبر: ۶۱۵۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸ 04 June 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، وحید نمازی اظهار داشت: فراخوان این کنگره در دو بخش شعر و داستان با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی و حوزه هنری گلستان ویژه استان‌های خراسان شمالی و گلستان در بهمن‌ماه سال گذشته منتشر و به دلیل استقبال خوب هنرمندان تا سی‌و‌یک اردیبهشت ماه تمدید شد.
رئیس حوزه هنری خراسان شمالی افزود: مجموعا 400 اثر به دبیرخانه جشنواره واصل شد، از این میان 100 اثر در بخش داستان و 300 اثر در بخش شعر دریافت شده است.
به گفته نمازی، تعداد 80 اثر در دو بخش شعر و داستان از هنرمندان استان گلستان می‌باشد که با توجه به اتمام مهلت ارسال آثار و ظرف 10 روز آینده داوری آثار انجام خواهد شد .
وحید نمازی ادامه داد: در بخش داستان و در رده سنی بزرگسال 90 اثر، زیر 20 سال 3 اثر و در بخش ویژه 7 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است .
وی گفت: در بخش شعر نیز در رده سنی بزرگسال 281 اثر ، زیر 20 سال 9 اثر و در بخش ویژه 10 اثر به دبیرخانه سومین کنگره ادبیات آئینی خراسان شمالی واصل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار