معاون عمرانی استاندار تاکیدکرد:

تامین بضاعت و امنیت شغلی دهیاران ضروری است

معاون عمرانی استاندار گفت:تامین بضاعت و امنیت شغلی دهیاران ضروری است.
کد خبر: ۶۲۳۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴ 26 June 2018

تامین بضاعت و امنیت شغلی دهیاران ضروری است

به گزارش تابناک قزوین، علی فرخ‌زاد در همایش معاونان هماهنگی امور عمرانی استانداری‌های کشور ضمن مهم برشمردن  برپایی همایش مذکور، اظهار کرد: استمرار چنین همایش‌هایی  که موجبات تبادل‌نظر و تعاملات بیشتر معاونین عمرانی را فراهم می‌آورد، بی‌شک در ارتقای امور محوله  نقشی بی‌بدیل خواهد داشت.


وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دفتر امور عمرانی قزوین خاطرنشان کرد: حدود 80 در صد بودجه‌ها  به امور عمرانی ملی و 20 درصد نیز به امور عمرانی  استانی تخصیص می‌یابد و آنچه مسلم است اینکه به هر میزان اعتبارات عمرانی بیشتری در نظر گرفته شود و نیز جذب و اجرایی شود در خروج از رکود اقتصادی نقش بسزایی  خواهد داشت. 


معاون عمرانی استاندار توضیح داد: با توجه به سیاست‌گذاری‌های دولت مبنی بر محرومیت‌زدایی روستاها و ایجاد درآمد پایدار و اشتغال‌زایی برای روستاییان از امور مهمی است که  می‌بایست در صدر توجهات قرار گیرد و در این خصوص انتخاب دهیاران لایق و نیز تعیین حوزه اختیارات ایشان و همچنین  ایجاد رغبت و انگیزه برای ایشان  عاملی تأثیرگذار هست. فلذا ضروری است برای دهیاران بضاعت و امنیت شغلی فراهم نمود. 


گفتنی است؛ در همایش مذکور سه کارگروه  با عناوین  کارگروه قوانین، مقررات و دستورالعمل‌ها، کارگروه ساختار و جایگاه وزارت کشور و کارگروه هماهنگی بین بخشی باهدف بهبود شیوه‌های مؤثر در خدمات‌رسانی تشکیل شد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار