اعتراف شهردار به بحران موجود در شهرداری تبریز

آمار کارکنان شهرداری تبریز بیش از 50 درصد چارت سازمانی است

شهردار تبریز با بیان اینکه آمار کارکنان شهرداری تبریز بیش از 50 درصد چارت سازمانی است، گفت: تاکنون یک نفر هم از این تعداد اخراج نشده‌اند و تا پایان مدیریت بنده اخراج نخواهند شد که امیدواریم در بحران موجود، دست در دست هم داده و بتوانیم کلانشهر تبریز را آبادتر کنیم.
کد خبر: ۶۲۷۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵ 05 July 2018

به گزارش تابناک تبریز از شهرداری تبریز، ایرج شهین‌باهر امروز در مراسم بهره‌برداری از ایستگاه آتش نشانی شهیدان ذاکر تبریز اظهار کرد: توجه به زیرساخت‌های شهری در اولویت بودجه سال 97 قرار داشته و مبالغ قابل توجهی برای این موضوع در نظر گرفته شده است.

وی افزود: زیرساخت‌های شهری نیاز مبرم مردم شهر است که در این زمینه سه ایستگاه آتش‌نشانی در کلانشهر تبریز احداث و به شهروندان عزیز تبریزی اهدا شده است.

شهردار تبریز در ادامه با بیان اینکه در طی هفت ماه گذشته پروژه‌های مختلف عمرانی در این کلانشهر در حال اجراست، اظهار کرد: در روزهای آینده سه پارک محله‌ای به پارک‌های تازه احداث شده اضافه می‌شود که با احداث این پارک‌ها، تعداد پارک های محله ای به هشت پارک افزوده شده است و همچنین چندین پروژه مسیرگشایی نیز در شهر در حال انجام است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه هیچ پروژه عمرانی در شهر تعطیل نیست، ادامه داد: با وجود رکود اقتصادی در جامعه، شهرداری تبریز تاکنون با مدیریت صحیح شهرداران مناطق و همچنین پرسنل شهرداری با هیچ مشکل مالی روبه‌رو نبوده و کارها به خوبی در حال انجام است.

شهین‌باهر در ادامه با بیان اینکه آمار کارکنان شهرداری تبریز بیش از 50 درصد چارت سازمانی است، گفت: تاکنون یک نفر هم از این تعداد اخراج نشده‌اند و تا پایان مدیریت بنده اخراج نخواهند شد که امیدواریم در بحران موجود، دست در دست هم داده و بتوانیم کلانشهر تبریز را آبادتر کنیم.

وی با بیان اینکه شهروندان تبریزی طعم نتایج برنامه‌های میان مدت و بلندمدت شهرداری را در سال‌های آتی خواهند چشید، ادامه داد: در حال حاضر شهرداری در حال جراحی بافت فرسوده شهری است که در این راستا دو و نیم هکتار از اراضی چوخورلار در حال تملک است که از این نظر شهرداری در میان سایر شهرهای کشور قام بزرگی برداشته است.

شهین باهر ادامه داد: امیدواریم تا پایان شورای پنجم شهر تبریز قسمت اعظمی از بافت فرسوده و حاشیه نشینی اصلاح شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار