برگزاری یادواره شهدای مرصاددرروزتویسرکان

فرمانده سپاه تویسرکان گفت: یادواره شهدای عملیات مرصاد در همایش روز تویسرکان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۳۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲ 19 July 2015
فرمانده سپاه تویسرکان گفت: یادواره شهدای عملیات مرصاد در همایش روز تویسرکان برگزار می‌شود.

به گزارش فارس؛سعید سعیدی درشورای فرهنگ عمومی با اشاره به رشادت و فداکاری 38 شهید تویسرکان در عملیات مرصاد اظهار کرد: همایش روز تویسرکان مصادف با عملیات مرصاد یعنی 5 مردادماه، با مدد از شهدا برای نخستین بار برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همایش روز تویسرکان در مصلای نماز جمعه برگزار خواهد شد افزود: یادواره شهدای عملیات مرصاد یکی از برنامه‌های این همایش باشکوه است.

فرمانده سپاه تویسرکان به بازسازی عملیات مرصاد اشاره کرد و گفت: یادآوری حماسه‌ها و ایثار مردم ولایی و شهیدپرور ایران اسلامی در دفاع مقدس تاثیر زیادی در دستیابی به اهداف و آرمان‌ها دارد.

وی با اشاره به اینکه محور برنامه روز تویسرکان عملیات مرصاد است، خاطرنشان کرد: ظرفیت‌ها و قابلیت‌های تویسرکان در همه حوزه‌ها نیز در قالب نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهد شد.

سعیدی غرفه‌ صنایع دستی، تولیدات محلی، مشاهیر تویسرکان و... را برخی از برنامه‌های نمایشگاه دانست و افزود: دستگاه‌های خدمات‌رسان، ما را در برگزاری این برنامه بزرگ یاری دهند.

وی از مستندسازی ویژه‌برنامه روز تویسرکان با محوریت گرامیداشت شهدای عملیات مرصاد توسط صدا و سیمای استان و کشور خبر داد و خواستار اطلاع‌رسانی وسیع این برنامه از سوی دستگاه‌های مربوطه شد.

فرمانده سپاه تویسرکان با تاکید بر اینکه افتخارات تویسرکان باید در این روز معرفی شوند، گفت: تمام ارکان شهرستان برای برگزاری باشکوه همایش روز تویسرکان وارد عرصه شوند.

وی با اشاره به اینکه رئیس کمیته امداد کشور در این مراسم سخنرانی می‌کند، افزود: همچنین سردار حسین همدانی جانشین فرمانده قرارگاه امام حسین (ع) در ویژه‌برنامه روز تویسرکان حضور خواهد داشت.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جمید اصفهانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
از تمامی مسئولین بخاطر برگزاری مراسم این روز تشکر می کنم . یاد شهیدان عملیات مرصاد گرامی باد . به چشم خود دلاوری و از جان گذشتگی دوستان شهیدم رو دیدم . قهرمانان همشه زنده یادتان گرامی
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار