افزایش ۷ درصدی عملیات‌های آتش نشانی استان یزد در سه ماهه نخست سال ۹۷

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد گفت: عملیات‌های آتش نشانی استان یزد در سه ماهه نخست سال ۹۷ هفت درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۶۳۵۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶ 28 July 2018

میر شمسی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد با بیان اینکه تعداد عملیات‌های آتش نشانی در سه ماهه نخست سال ۹۷نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۸۳۰ مورد بوده ۷ درصد افزایش داشته گفت: بیشترین عملیات‌های سازمان در خصوص حادثه مربوط به دام انداختن، زنده گیری و رهاسازی حیوانات و همچنین در خصوص حریق مربوط به پاکسازی محیط است.

میرشمسی تعداد تماس‌های آتش نشانی را در سه ماهه بهار ۹۷، ۳۴۲۲۰ مورد اعلام کرد که نسبت به سال قبل ۵ درصد افزایش داشته است.

وی همچنین برگزاری کلاس‌های آموزشی رایگان به صورت تئوری و عملی، برگزاری مانور‌های آموزشی، تهیه چک لیست وضعیت آپارتمان‌ها و مکان‌های خطر آفرین و اعلام آن به مالکین، مصاحبه رادیویی و تلویزیونی، تهیه و پخش تیزر‌های آموزشی از صدا و سیما، تهیه و توزیع سی دی آموزشی و اجرای طرح همیار آتش نشان و برگزای کلاس آموزشی در پارک‌ها را از جمله اقدامات این سازمان برای جلوگیری از حوادث برخطر اعلام کرد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد همچنین تصریح کرد: انفجار مهیب در منزل مسکونی که منجر به کشته شدن ۳نفر و مجروح شدن ۲ نفر دیگر شد را بدترین حادثه سال ۹۷ تاکنون اعلام کرد و از شهروندان خواست با رعایت اصول ایمنی‌در هر زمان و مکان از بروز چنین حوادثی جلوگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار