رسانه ها در موضوع وقف و ... فعالیت کنند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: امروز اطلاع رسانی صحیح و به موقع رسانه ها باعث توسعه وقف می شود.
کد خبر: ۶۳۹۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴ 05 August 2018

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام موسوی ظهر یکشنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری مهر استان فارس به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، افزود: در بحث وقف و موقوفات همواره باید اطلاع رسانی شود به همین دلیل همواره ارتباطات خوبی با رسانه ها وجود داشته است.

وی ادامه داد: به خصوص خبرگزاری ها می توانند در بخش سرمایه گذاری، احیاء و... می توانند کمک کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس یادآور شد: در بحث ورود سازمان اوقاف در علم و فناوری سال گذشته موقوفه دانش سلامت کوثر ورود کرد و در بحث ایمپلنت فعالیت مناسبی داشته است.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: عدم اطلاع رسانی درست باعث شده بود که مردم از فعالیت های بزرگ اوقاف بی خبر باشند به همین دلیل رسانه ها باید بیشتر موضوع وقف و موقوفات و بقاع متبرکه فعالیت کنند.

وی ادامه داد: امروز شاهد هستیم علاوه بر راه اندازی مراکز درمانی خیریه، حتی اوقاف کمک های نقدی نیز انجام می دهد و حدود ۱۵۰ هزار نفر ماهیانه از این مراکز استفاده می کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس با اشاره به اینکه مردم نباید نگران پرداخت در موقوفات باشند، گفت: هزینه هایی که از بیماران در درمانگاه پوستجی و بیمارستان نمازی دریافت می شود کاملا هزینه خرید امکانات جدید برای خدمات رسانی بیشتر می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار