با اتمام اردوی پردیس کرج صورت می گیرد:

دور جدید تمرینات تیم فوتبال صبای قم در مجموعه انقلاب

شاگردان علی دایی در راه کسب بهترین شرایط برای حضور در پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور آخرین روز تمرینات خود را در زمین چمن مجموعه پردیس کرج سپری کردند و سپس با ترک مجموعه پردیس راهی مجموعه ورزشی انقلاب کرج شدند تا از روز سه‌شنبه در این ورزشگاه به تمرین بپردازند.
کد خبر: ۶۴۰۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۰ 21 July 2015
به گزارش تابناک قم، تیم فوتبال صبای قم پنجمین روز تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود را برای حضور موفق در بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس در اردوی کرج پشت سر گذاشت.

بر اساس این گزارش، شاگردان علی دایی در راه کسب بهترین شرایط برای حضور در پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور آخرین روز تمرینات خود را در زمین چمن مجموعه پردیس کرج سپری کردند و سپس با ترک مجموعه پردیس راهی مجموعه ورزشی انقلاب کرج شدند تا از روز سه‌شنبه در این ورزشگاه به تمرین بپردازند.

 از نکات بارز و قابل توجه تمرینات این‌روزها صبای قم، حضور با انگیزه و با نشاط بازیکنان صبا در برنامه‌های تمرینی است، به خصوص زمانی که بازیکنان جدیت و اهتمام سرمربی با دانش خود را ملاحظه می‌کنند با انگیزه‌تر از گذشته تمرینات را انجام می‌دهند.

دیگر نکته قابل تامل تمرینات این‌روزهای شاگردان دایی در راه کسب آمادگی برای حضور در لیگ پانزدهم، نظم حاکم بر تمرینات است که توجه بسیاری از حاضرین را به خود جلبه کرده است.

شاگردان دایی ابتدا نرم‌دویدن دور زمین زیر نظر نادر قربانی مربی بدنساز صبا را انجام دادند و سپس پاس‌کاری دو به دو را تمرین کردند.

سپس بازیکنان در حضور علی دایی و با نکات تاکتیکی مورد نظر سرمربی صبای قم زیر نظر محمد دایی، مهدی تارتار و محمدرضا مهران‌پور تمرینات را ادامه دادند.

رضا حقیقی بازیکن جدید تیم فوتبال صبای قم که از یکشنبه شب به اردوی صبا ملحق شده بود امروز در کنار دیگر بازیکنان صبا تمرینات خود را آغاز کرد.

صبای قم که از پنجشنبه 25 تیر ماه در مجموعه پردیس کرج اردو زده بود بعد از تمرین عصر دوشنبه 29 تیر ماه به اردوی خود در این مجموعه پایان داد و از روز سه‌شنبه 30 تیر ماه در مجموعه انقلاب کرج تمرینات خود را ادامه می‌دهد.

شاگردان علی دایی عصر چهارشنبه در ورزشگاه شهید دستگردی تهران دیداری دوستانه در مقابل تیم سایپا خواهند داشت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
تیم صبای قم با کرج و تهران!!!!!
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار