افزایش 15 درصد مودیان مالیاتی در خلخال

رئیس اداره امور اقتصادی و دارایی شهرستان خلخال گفت: آمار مودیان مالیاتی شهرستان خلخال نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش دارد.
کد خبر: ۶۵۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶ 23 July 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین یونسی صبح امروز در جلسه بررسی وضعیت اظهار نامه‌های الکترونیکی مودیان شهرستان خلخال اظهار کرد: آمار مودیان نسبت به سال گذشته در شهرستان خلخال 15 درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی با تقدیر از همکاری اصناف، مجامع صنفی‌، بازاریان و ادارات و مجموعه‌های غیردولتی گفت: در یک ما گذشته بیشترین همکاری و تعامل با مودیان در جهت ثبت اظهارنامه الکترونیکی انجام شده است.

رئیس اداره امور اقتصادی و دارایی شهرستان خلخال افزود: استقبال امسال مردم در ارائه اظهارنامه الکترونیکی و مراجعه به امور مالیاتی خلخال قابل تحسین بوده و مردم خود راغب به پرداخت مالیات خود هستند.

یونسی بیان کرد: تلاش همکاران تا ساعت 24 بامداد روز پنج‌شنبه در واحدهای مالیاتی مستقر در اداره امور مالیاتی خلخال برای جمع‌بندی و حضور مراجعان و ثبت اظهارنامه‌های الکترونیکی ادامه داشته و این مهلت که از سوی سازمان امور مالیاتی کشور تعیین شده بود، تمدید نشد.

این مسئول ادامه داد: کافی‌نت‌ها و مراکز مراجعه مردم نیز در تحقق اهداف سازمان امور مالیاتی تلاش کرده‌اند که رضایتمندی مردم از این مراکز نیز مطلوب ست.

رئیس اداره امور اقتصادی و دارایی شهرستان خلخال خوداظهاری مردم برای پرداخت مالیات را یک رویه مطلوب در نظام اسلامی خواند و از تمامی صنوف و مردم تقدیر کرد.

یونسی گفت: به رغم اطلاع‌رسانی چندین ماهه از رسانه‌های مختلف و جراید و مطبوعات عده خیلی محدودی از مودیان برای ارائه اظهارنامه سال 1393 مراجعه نکردند که مشمول جرائم خواهند بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار