وعده احداث دانشگاه بین المللی کشاورزی

استاندار اردبیل گفت: دانشگاه بین المللی کشاورزی در منطقه آزاد اردبیل راه اندازی می شود.
کد خبر: ۶۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸ 21 February 2015
به گزارش خبرنگار ایرنا ، مجید خدابخش در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: در این دانشگاه علاوه بر تدریس و تحصیل اقدامات تحقیقاتی کشاورزی نیز انجام می شود.

وی با اشاره به وجود چندین مرکز تحقیقاتی و مطالعاتی کشاورزی در استان خواستار توجه این مراکز به تحقیقات بیوتکنولوژی و صنایع تبدیلی کشاورزی شد.

وی با اشاره به تعداد بالای فارغ التحصیلان بیکار رشته های کشاورزی در استان گفت: ایجاد مراکز تحقیقات صنایع تبدیلی کشاورزی می تواند در جذب و بکارگیری این نیروها موثر باشد.

استاندار اردبیل توجه به توسعه صنایع تبدیلی در منطقه مغان را مورد تاکید قرار داد و افزود: راه اندازی مراکز تحقیقاتی و گسترش صنایع تبدیلی کشاورزی در این منطقه می تواند موجب رونق اقتصادی بیش از پیش منطقه آزاد اردبیل شود.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت نامطلوب برخی جاده ها و بروز تصادفات منجر به فوت در این جاده ها خواستار توجه جدی مسوولان مربوطه به رفع مشکلات و نارسایی های راه های استان شد.

خدابخش تصادف منجر به فوت در جاده مغان را یادآور شد و افزود: باید با بازتاب وسیع این خبر و بیان مشکلات روشنایی در این جاده اعتبارات لازم را برای تکمیل و اصلاح این جاده جذب کنیم.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار