اشتغالزایی در دستور کار اداره ورزش و جوانان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر بیکاری را معضل بزرگ جامعه امروز دانست و گفت: بحث اشتغال از اولویت‌های کاری برای حل معضل بیکاری جوانان در دستور کار امور جوانان این اداره قرار گرفته است و با برنامه‌ریزی‌های دقیق و اجرای سیاستگذاری‌های لازم نسبت به تأسیس سازمان‌های مردم‌نهاد و جذب جوانان جویای‌کار به سوی آن‌ها می‌توان در رفع مشکل جوانان و اشتغالزایی گام‌های موثری برداشت.
کد خبر: ۶۵۷۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹ 24 September 2018
مهدی رضایی  گفت: حمایت از طرح‌های اشتغالزایی جوانان در بحث تأسیس سازمان‌های مردم‌نهاد برای رفع مشکل حاد بیکاری جوانان از سیاست‌های پیش‌روی دولت و اداره ورزش و جوانان در بخش امور جوانان است.

به گزارش ایسنا، رضایی در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری جلسه اخیر بررسی مسائل و مشکلات موجود در ورزش بخش سامن با حضور مسئولان آن بخش اشاره و اظهار کرد: در این نشست از زحمات مصطفی عبادیان مسئول نمایندگی اداره ورزش و جوانان بخش سامن قدردانی کرد و قدرت‌اله کلهر به عنوان مسئول جدید نمایندگی این اداره در بخش سامن معرفی شد.

رضایی افزود: همکاری مسئولان سامن درباره احیای و بازسازی هیئت‌های ورزشی این بخش، برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌ها، نظارت کامل و مستقیم بر مسابقات ورزشی اعم از میزبانی‌ها و استعدادیابی، تشویق جوانان سامن به ورزش‌های همگانی و جذب سازمان‌های مردم‌نهاد از جمله اولویت‌های مطرح شده برای ورزش این بخش بود.

وی تصریح کرد: مواردی، چون تشکیل شورای پیشکسوتان ورزش سامن، ارتباط مستمر هیئت‌های ورزشی سامن با هیئت‌های ورزشی شهرستان ملایر و استان و حضور هیئت‌های ورزشی ملایر در سامن و انجام بیمه مسئولیت مدنی و بیمه ورزشکاران استفاده‌کننده از اماکن ورزشی اداره ورزش و جوانان در این نشست مصوب شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: با بررسی‌های به عمل آمده و کارشناسی‌شده و با تغییر دیدگاه‌ها و برنامه‌های مدون به طور قطع تغییراتی به‌زودی در بحث امور جوانان و حضور هیئت‌های ورزشی شهرستان ملایر در کنار ورزش بخش سامن ایجاد می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار