پیام تسلیت رئیس شورای شهر در پی حمله تروریستی به نیرو‌های مسلح

رئیس شورای اسلامی شهر همدان در پی حمله تروریستی به نیرو‌های مسلح کشور پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۶۵۸۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۳ 23 September 2018
کامران گردان، رئیس شورای اسلامی شهر همدان در پی حمله تروریستی به نیرو‌های مسلح کشور عزیزمان و به شهادت رسیدن تعدادی از هموطنان پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در این پیام آمده است: ملت ایران سالهاست در برابر ظلم و ستم کشور‌های مغرض که همیشه قصد ضربه زدن به نظام عزیز جمهوری اسلامی را داشتند سرسختانه ایستاده و همیشه پاسخی دندان شکن و محکم به این کوردلان داده است.

این اقتدار و صلابت مدیون خون شهیدان و ایثارگران و مردم همیشه در صحنه‌ای است که با جان و هستی خود، اقتدار و ایستادگی نظام جمهوری اسلامی را برقرار کرده‌اند.

حادثه تروریستی و حمله به نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران نشان از عجز و ناتوانی و سستی دشمنان این مرز و بوم دارد که هنوز نمی‌دانند این کشور بر مبنای چه ارزش‌ها و ازخودگذشتگی‌هایی استوار است.

اینجانب ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی و جنایتکارانه، شهادت دلاورمردان سپاه و ارتش جمهوری اسلامی و جمعی از هموطنان عزیز را به ملت شریف ایران و تمامی خانواده‌های معزز این شهدای والا مقام تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و برای آن شهدای معزز علو درجات و برای تمامی بازماندگان صبر جمیل مسألت می‌کنم. همچنین از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای مجروحان این حادثه دلخراش را دارم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار