اخطار پلمب به ٤٠٠ باشگاه ورزشی در مشهد

رئیس هیئت پزشکی ورزشی خراسان‌رضوی گفت: از پارسال تا پایان خردادماه امسال برای ٤٠٠ باشگاه ورزشی در سطح کلان‌شهر مشهد اخطار پلمپ صادر شده است.
کد خبر: ۶۶۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷ 25 July 2015
دکتر سیدرضا گلدوزیان نداشتن مجوز و نیز فروش داروها و مواد مکمل را از عمده‌ترین علل صدور اخطاریه برای این باشگاه‌ها اعلام و بیان کرد: ١١٠ باشگاه از این تعداد به دلیل ادامه فعالیت‌های غیرمجاز پلمپ شدند و بقیه در مرحله اخذ مجوز و رفع تخلف قرار دارند.

وی با تأکید بر ممنوعیت فروش هر نوع پودر مکمل و دارو در باشگاه‌های ورزشی افزود: بخش عمده تخلفات و فروش داروها در باشگاه‌های بدن‌سازی صورت می‌گیرد. لذا بازرسی و نظارت بر فعالیت آن‌ها با جدیت دنبال می‌شود.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی خراسان‌رضوی ادامه داد: بازرسی و نظارت بر فعالیت باشگاه‌های ورزشی به‌صورت مداوم انجام می‌شود و چنانچه برای باشگاهی اخطار صادر شود باید در بازه زمانی ١٠ روز نسبت به رفع تخلف اقدام شود.

وی گفت: در صورت تعلل باشگاه در رفع تخلف، از ادامه فعالیت آن جلوگیری می‌شود اما ٨٥ درصد باشگاه‌های ورزشی پس از بازرسی و صدور اخطاریه نسبت به رفع مشکل اقدام می‌کنند.

گفتنی است هزار و ٣٠٠ باشگاه در ٣٠ رشته ورزشی در سطح کلان‌شهر سه و نیم میلیون نفری مشهد فعالیت دارند که فعالیت ٦٠٠ باشگاه از این تعداد غیرمجاز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار