تابش فر: اصفهان، برترین استان در ورزش نجات‌غریق

رئیس هیئت نجات‌غریق استان اصفهان گفت: استان اصفهان با توجه به بی بضاعتی که دارد پنج سال متوالی است که رتبه نخست را در کشور را از آن خود کرده است که این امر نشان از برتری اصفهان امکانات سخت‌افزاری این رشته در کشور است.
کد خبر: ۶۷۳۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸ 27 October 2018

به گزارش تابناک : محسن تابش فر در خصوص شرایط لازم برای کسب مجوز نجات‌غریق،اظهار کرد: داشتن گواهینامه درجه یک و دو برای استخدام ناجیان غریق لازم است ضمن این‌که یک فردی که می خواهد در این زمینه کار کند باید قوای جسمانی لازم و دانش کافی در این خصوص داشته باشد.

وی در خصوص فعالیت‌های هیئت نجات‌غریق استان اصفهان، اظهار کرد: برگزاری مسابقات نجات‌غریق و کارگاه‌های دانش‌افزایی و همچنین نظارت بر فعالیت‌های استخرها و منجیان از فعالیت‌های این هیئت است.

رئیس هیئت نجات‌غریق استان اصفهان ادامه داد: هدف از برگزاری مسابقات بین ناجیان غریق استان، حفظ آمادگی جسمانی بین آن‌ها است که هرساله برگزار می‌شود و چیزی تحت عنوان تعیین رتبه‌بندی در مسابقات نداریم. مسابقاتی از قبیل حمل آدمک در استخر که هر سال با استقبال خوبی از طرف ناجیان غریق روبرو می‌شود.

تابش فر با اشاره به این‌که نمی‌توانیم امکانات خود را با دیگر کشورها مقایسه کنیم، گفت: اصفهان با توجه به بی بضاعتی که دارد پنج سال متوالی است که رتبه نخست را در کشور را از آن خود کرده است که این امر نشان از برتری اصفهان امکانات سخت‌افزاری این رشته در کشور است. 

وی در رابطه با روابط هیئت با شهرداری و همچنین اسپانسر هیئت تصریح کرد: شهرداری استان اصفهان دارای پنج استخر اختصاصی است که ما باید تعامل با شهرداری داشته باشیم. در خصوص اسپانسر نیز باید بگویم که هیئت نجات‌غریق استان اصفهان تاکنون هیچ اسپانسری نداشته و نخواهد داشت و بودجه‌ای که در اختیار هیئت قرار می‌گیرد پاسخگوی نیاز هیئت است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار