سرپرست فرمانداری دنا در جلسه کارگروه مناسب سازی محیط عنوان کرد/

همه مسئولین شهرستان دنا برای معلولین و سالمندان دید بازتری داشته باشند / نمی خواهم بگویم در حوزه مناسب سازی محیط بهترین هستیم اما بدترین هم نبوده ایم / شهرداری ها ،بهزیستی،شبکه بهداشت و بنیاد شهید شهرستان دنا مهمترین نقش را ایفا می کنند + عکس

نادیا صداقت گفت:نمی خواهم بگویم بهترین هستیم اما بدترین هم نبوده ایم و اقدامات خوبی صورت گرفته است و لازم است با تدابیر بهتر بهترین تصمیمات در این حوزه گرفته شود.
کد خبر: ۶۷۳۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴ 29 October 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد،سرپرست فرمانداری شهرستان دنا در جلسه کارگروه مناسب سازی محیط با اشاره به اینکه امروز باید صدای عصا سفیدها، ویلچرسواران و جامعه معلولین در جولان مسائل دیگر به نحو مطلوب شنیده شود و در دید تمامی مسئولین ذی ربط باشد اظهار کرد:مناسب سازی ها نباید تنها مختص به افراد معلول باشد بلکه به سالمندان و حتی زنان باردار نیز اختصاص داده شود.

نادیا صداقت به نقش ادارات و نهادهایی چون شهرداری ها ،بهزیستی،شبکه بهداشت و همچنین بنیاد شهید در مناسب سازی های محیط اشاره کرد و گفت:این ادارات و شهرداری های سی سخت و پاتاوه در اولویت مناسب سازی هستند و مهمترین نقش را بازی می کنند و دیگر ادارات نیز باید همکاری های لازم را داشته باشند.

فرماندار دنا

این مقام عالی دولت در شهرستان دنا گفت:بی شک برای دیدن ضعف های این حوزه نگاه کارشناسی نیاز نیست و هرکس با کمی قدم زدن در خیابان ها و معابر شهرستان دنا به عمق مشکلات پی می برد.

وی گفت:نمی خواهم بگویم بهترین هستیم اما بدترین هم نبوده ایم و اقدامات خوبی صورت گرفته است و لازم است با تدابیر بهتر بهترین تصمیمات در این حوزه گرفته شود.

فرماندار دنا

صداقت بیان کرد:مواد قانونی مختلفی جهت حمایت از حقوق معلولین تصویب شده است و برای اجرا و پیاده سازی این مواد لازم است همه ادارات متولی با هم همکاری داشته و همیار و همراه همدیگر باشند.

به گزارش تابناک،سرپرست فرمانداری دنا در پایان این جلسه طی یک گفتگوی اختصاصی به تابناک گفت:همیشه فریاد برای حمایت از جامعه معلولین در پشت تریبونها بلند است اما روزی که وقت عمل برای رفع و بهبود زیرساخت ها برای آسان سازی تردد معلولین می شود، عملکردها به همان شیب سازی های ورودی ادارات یا بانک ها و معابر ختم می شود.

وی گفت:انتظار دارم همه مسئولین شهرستان دنا برای معلولین و سالمندان دید بازتری داشته باشند و بهترین تصمیمات را برای رفاه حال این قشر از جامعه در نظر بگیرند.

مسئول شورای تامین شهرستان دنا در پایان افزود:ماده ۲ قانون جامع حمایت از حقوق معلولین تاکید بر این دارد که امکان دسترسی و بهره مندی از تمامی ظرفیت ها در سطح شهرها،ادارت و معابر عمومی برای معلولان و افراد عادی فراهم شود و انتظار می رود تمامی ادارات شهرستان دناو بانک ها ترتیب های لازم را در این خصوص رعایت و فراهم نمایند و شهرداری های سی سخت و پاتاوه نیز معابر عمومی،پارک ها و سرویس های بهداشتی موجود در شهر را برای رعایت حال معلولین و سالمندان ایجاد کنند.

انتهای پیام/

فرماندار دنا

فرماندار دنا

فرماندار دنا

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
معلول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
سلام کدوم مسئول تا به حال کاری برای معلولان کرده؟ ؟؟ تنها مدیر کلی که تا الان به معلول سهمیه کار رو داده و قانون سه درصدی و رعایت کرده فقط و فقط دکتر ایلامی بوده تو استان. والا معلولین بیچاره وقتی از حق خودشون بخان دفاع کنند حمایت که نميشن هیچ تحقیر هم میشن
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار