مراسم میزبانی از زائران با ایفای نقش شهروندان مشهدی

مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد گفت: امسال در دهه پایانی ماه صفر شهروندان ایفاگر نقش اجرا کننده مراسم میزبانی از زائران باعنوان شهروند میهمان نواز هستند.
کد خبر: ۶۷۴۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲ 31 October 2018
به گزارش تابناک : نرگس شالچیان مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد گفت: هدف شهرداری ارتقای سطح فرهنگی شهروندان، هم‌افزایی حضور و مشارکت گروه‌های اجتماعی در امور شهری است.

وی افزود: انتظار ما این نیست که امسال کاملا به این هدف دست یابیم، اما این دستور العمل را از امسال آغاز می‌کنیم و در سال‌های آینده نیز به طور مستمر آن را ادامه می‌دهیم تا به اهداف در نظر گرفته شده دست یابیم.


مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد ادامه داد: اکنون فرصتی است که گروه‌های اجتماعی مواردی نظیر رعایت حقوق شهروندی، محبت و مهربانی به یکدیگر را در بین شهروندان بیشتر از گذشته فرهنگ سازی کنند.

شالچیان گفت: هدف ما حذف موازی کاری‌ها و انجام امور به صورت هماهنگ و مشترک است.

وی افزود: با تشکیل کمیته‌های مختلف نیز سعی کرده ایم برنامه‌های امسال به گونه‌ای طراحی شوند، که برخی نامطلوبی‌های سال قبل برطرف شود.

مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد ادامه داد: همایش شور خدمت در تاریخ ۱۲ آبان ماه در تالار شهر برگزار می‌شود و شروع رسمی برنامه‌ها و میزبانی از زائران دهه آخر صفر است.

شالچیان با بیان اینکه برنامه‌های دهه پایانی ماه صفر با عنوان شهروند میمان نواز برگزار می‌شود، گفت: برخی نامگذاری‌ها در سال‌های گذشته باعث ایجاد ابهاماتی در شهروندان شده بود که باعث شد امسال این عنوان انتخاب شود.

وی افزود: از این رو شهروندان از طریق شماره تلفن ۳۱۳۵ و همچنین شماره پیامک ۱۰۰۰۸۱ می‌توانند در این پویش بزرگ مردمی دهه پایانی ماه صفر مشارکت داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار