زوایای عملیات مرصادبرای جوانان بازگوشود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: زوایای عملیات مرصاد برای نسل جوان بازگو شود.
کد خبر: ۶۷۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹ 27 July 2015

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: زوایای عملیات مرصاد برای نسل جوان بازگو شود.

به گزارش فارس؛ابراهیم کارخانه‎ای  با گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس یکی از اندوخته‌های بزرگ ملت سرافراز ایران است که باید همواره از این سرمایه عظیم و غنی برای طی طریق در مسیر تعالی و پیشرفت بهره گرفته شود.

وی با اشاره به بصیرت و معرفت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، از عملیات مرصاد به عنوان نقطه عطفی در تاریخ مبارزاتی فرزندان غیور ایران در مواجهه با جریان نفاق یاد کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: در عملیات مرصاد، بصیرت، ولایتمداری و معرفت رزمندگان و غلبه بر جریان نفاق، بار دیگر حقارت اندیشه و تفکر این جریان را نشان داد.

وی با اشاره به نقش سپاه انصارالحسین(ع) همدان در عملیات مرصاد افزود: در این عملیات نیروهای لشکر 32 انصارالحسین(ع) مقابل هجوم منافقین در تنگه ایستادند و تعداد زیادی از نفرات آنان را به هلاکت رسانده و تجهیزات بسیاری را نیز منهدم کردند.

کارخانه‌ای با بیان اینکه با تلاش رزمندگان پیشروی چندباره منافقان برای عبور از تنگه چهارزبر ناکام ماند، گفت: نیروهای سایر یگان‌های سپاه نیز به یاری نیروهای لشکر 32 انصارالحسین(ع) رفتند و بعد از دو روز درگیری منافقان را با شکست سنگینی مواجه کردند.

وی با بیان اینکه باید زوایای عملیات مرصاد را برای نسل جوان بازگو کرد، اظهار کرد: این اقدام یکی از راهکارهای آشناسازی جامعه با ایثار و جوانمردی رزمندگان در مواجهه با جبهه کفر و نفاق است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در پایان برجسته‌سازی نقش همدان در عملیات مرصاد را نیز یکی از ضروریات دانست و خواستار توجه به این مهم شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار