آمریکا نسبت به قبل ضعیف‌تر شده و آمریکای سابق نیست

امام جمعه نی‌ریز در خطبه‌های نماز‌جمعه بیان این که آمریکا نسبت به قبل ضعیف‌تر شده و آمریکای سابق نیست، عنوان داشت: «دشمن 40 سال است که نقشه می‌کشد و می‌خواهد ایران را از بین ببرد؛ اما خداوند نمی‌گذارد. به فضل الهی آنها توان مقابله با ما را ندارند و نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.»
کد خبر: ۶۷۷۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 10 November 2018

تابناک فارس به نقل از هورگان: آیت‌ا... سید‌محمد فقیه در خطبه‌های نماز‌جمعه به سالروز تصویب قانون اساسی اشاره کرد که به گفته ایشان، بعد از آن هم به دستور امام(ره) تجدید و نواقص آن برطرف شد.

ایشان اظهار داشت: «امروز طبق قانون اساسی در کشور عمل می‌شود.»

خطیب جمعه نی‌ریز در جایی دیگر، به روز جهانی علم و دانش اشاره کرد و گفت: «علم و دانش باید در خدمت بشر باشد؛ نه در خدمت جنگ، ویرانگری و شرارت. دنیای امروز از نظر علم و دانش و صنعت پیشرفت کرده؛ اما برای ویرانی، خرابکاری و ساختن بمبهای کشتار جمعی. علم باید در خدمت بشر و در مقام پیشرفت مردم باشد تا زندگانی خوب و موفقی داشته باشند.»

عضو خبرگان رهبری با بیان این که آمریکا نسبت به قبل ضعیف‌تر شده و آمریکای سابق نیست، عنوان داشت: «دشمن 40 سال است که نقشه می‌کشد و می‌خواهد ایران را از بین ببرد؛ اما خداوند نمی‌گذارد. به فضل الهی آنها توان مقابله با ما را ندارند و نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.»

آیت‌ا... فقیه افزود: «آنها فکر کرده‌اند می‌توانند ایران را در جهان منزوی کنند؛ اما مردم ایران در برابر آنها ایستاده‌اند و حنایشان دیگر رنگی ندارد؛ چرا که دنیا با تحریمهای آنها همراهی نمی‌کند.»

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار