امکان بازگشت سایپا به البرز وجود دارد

کد خبر: ۶۷۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴ 28 July 2015
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه امکان بازگشت تیم فوتبال سایپا به البرز وجود دارد، گفت: برگرداندن تیم سایپا با همکاری و مساعدت جمعی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، استاندار و وزراء صنایع و ورزش امکان‌پذیر است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، رضا گل‌محمدی در نشست هم‌اندیشی و خبری پیرامون بررسی علل خروج تیم فوتبال سایپا از استان البرز که به میزبانی روزنامه خبرورزشی برگزار شد، اظهار داشت: هنوز شرایط برای بازگشت تیم سایپا به استان البرز وجود دارد.
وی با بیان اینکه برگرداندن تیم سایپا با همکاری و مساعدت جمعی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، استاندار و وزراء صنایع و ورزش امکان‌پذیر است، افزود: متاسفانه به مسئولان ارشد اطلاعات صحیحی مبنی بر اینکه حفظ سایپا در البرز سبب ایجاد آرامش جمعیت سه میلیون نفری استان می‌شود، ارائه نشده است.
مدیرکل ورزش و جوانان البرز با تاکید بر اینکه رفتن سایپا از استان البرز ورزشی نیست بلکه سیاسی است، خاطرنشان کرد: این تیم کاهش هزینه‌های تحمیلی را علت رفتن اعلام کرده است اما به طور قطع می‌توان علام کرد اینگونه نیست و این امر ربطی به کاهش هزینه‌های تیم ندارد.
وی با اشاره به اینکه قرارداد باشگاه سایپا به ازای هر بازی 25 میلیون تومان است و اعلام خبر دریافت 50 میلیون تومان کذب است، گفت: این مطلب که به سایپا در البرز به چشم قلک دیده می‌شد، صحیح نیست.
وی با بیان اینکه بلوغ استان شدن در البرز تکمیل نشده است، تصریح کرد: امکان بررسی بازگشت سایپا وجود دارد و تحقق این امر محتاج عزم جدی است.
گل‌محمدی با اشاره به اینکه باید از انجام امور به صورت جزیره‌ای در سطح استان جلوگیری کرد، یادآور شد: به زودی پیش‌نویس طرح استفاده از ظرفیت یک درصد بودجه دستگاه‌های اجرایی در راستای توسعه و بهبود فضای ورزش استان ارائه می‌شود.
وی با بیان اینکه ظرفیت استان البرز در راستای پذیرش تیم وجود دارد، اظهار داشت: پرورش دادن یک تیم از درون استان به نفع البرز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار