استاندار مازندران : پتانسیل های موجود در دانشگاههای مازندران بالاست

استاندار مازندران ظرفیت و پتانسیل های موجود در دانشگاههای مازندران را بالا برشمرد و بر استفاده از این امکانات برای عملی کردن توسعه و تعالی استان تاکید کرد.
کد خبر: ۶۸۸۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۱ 10 December 2018

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، احمد حسین زادگان در دیدار رئیس و مدیران ستادی دانشگاه پیام نور مازندران به صدور دستورالعمل تدوین برنامه صد روزه دستگاههای اجرایی اشاره کرد و گفت: به منظور تحقق اهداف و برنامه های توسعه ای مازندران از دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان می خواهیم که در خصوص اجرای این دستورالعمل مشارکت جدی داشته باشند.
وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور به عنوان مجموعه فکری غنی و علمی در مازندران به شمار می رود که می بایست ارتباط عمیق و نزدیکتری میان این مجموعه و دستگاههای اجرایی ایجاد شود.
نماینده عالی دولت در استان رشته ها و مقاطع تحصیلی و اساتید دانشگاه را به عنوان مخزن و منبع ارزنده انسانی دانشگاهها دانست و افزود: از ظرفیت عظیم دانشگاه برای توسعه و تعالی استان در زمینه های فرهنگی،اجتماعی ،سیاسی و اقتصادی بویژه آسیب شناسی وضع موجود و ارائه راهکارهای اجرایی و عملیاتی باید استفاده کرد.
رئیس دانشگاه پیام نور مازندران نیز در این دیدار گفت: حدود 15هزار دانشجو در 18مرکز و واحد دانشگاهی این استان تحصیل می کنند.
حجت الاسلام محمود شیخ الاسلامی از راه اندازی مرکز بین الملل دانشگاه پیام نور در یکی از مراکز این استان خبرداد و افزود : این مهم در آینده نزدیک اتفاق خواهد افتاد.
وی با اشاره به در دست اجرا بودن چهار پروژه عمرانی توسط این دانشگاه در استان مازندران خواستار حمایت و پشتیبانی دولت در روند تکمیل این پروژه ها شد .
بر اساس آمارهای رسمی، مازندران 200 مرکز دانشگاهی دارد که بیشتر آنها غیردولتی هستند.

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار