افزایش 107 درصدی تعهد آموزش های فنی وحرفه ای چهارمحال و بختیاری

تابناک چهارمحال وبختیاری- سرپرست اداره کل آموزش فنی وحرفه ای چهارمحال وبختیاری از تحقق 107 درصدی تعهد آموزش های ارائه شده در مراکز دولتی فنی وحرفه ای این استان در 9 ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۶۹۳۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱ 22 December 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- قهرمان آماره افزود: تعهد آموزش بخش دولتی طی این مدت بیش از یک میلیون و 881 هزار نفر ساعت بوده که در این مدت بیش از 2 میلیون و 14 هزار نفر ساعت آموزش ارائه شده است.
وی گفت: کل تعهد آموزش بخش دولتی طی سال جاری استان بیش از 2 میلیون و 508 هزار نفر ساعت است.
آماره، از افزایش استقبال و گرایش جوانان و فارغ التحصیلان به دریافت مهارت های فنی وحرفه ای خبر داد و گفت: آموزش های مهارتی قابلیت و شایستگی آموزش دیدگان برای جذب در بازار کار و ایجاد اشتغال پایدار و رفع مشکل بیکاری را افزایش می دهد.
سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت: در بخش خصوصی نیز طی سالجاری بیش از یک میلیون و 204 هزار نفر ساعت آموزش های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند.
آماره افزود: آموزش های فنی و حرفه ای در بخش های مختلف صنعت، خدمات، کشاورزی، فرهنگ و هنر ارائه می شود که بیشترین شرکت کنندگان در بخش خدمات هستند.
وی تعداد شرکت کنندگان در آزمون مهارت برای دریافت گواهینامه مهارت در سال جاری را 18 هزار و 986 نفر ذکر کرد و گفت: از این تعداد 14 هزار و20 نفر موفق به دریافت گواهینامه مهارت شدند.
18 مرکز دولتی و 165 مرکز خصوصی آموزش های فنی و حرفه ای استان فعال و 37 مرکز خصوصی غیرفعال است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار