قدرت معنوی ایران موجب هراس استکبار جهانی شده است

کد خبر: ۶۹۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۱ 01 August 2015
آستارا - ایرنا - امام جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: قدرت و نفوذ معنوی ایران اسلامی بر قلوب ملت های آزادیخواه، موجب هراس و وحشت استکبار جهانی شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان آستارا افزود: روز به روز بر اقتدار ایران اسلامی در ابعاد مختلف افزوده می شود و این برای استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده اسلام نگران کننده است.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی در سال 1945 میلادی توسط آمریکا و کشته و زخمی شدن بیش از 160 هزار انسان بی گناه ، اضافه کرد: آمریکا اولین و آخرین کشوری بود که از بمب اتم علیه بشریت استفاده کرد و امروز به عنوان تنها کشوری است که به صورت علنی در یک ادعایی مضحکه آمیز ابراز نگرانی خود را از ساخت بمب اتم توسط ایران اعلام می کند.

امام جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا با اشاره به اینکه بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری ایران اسلامی هیچ وقت به دنبال ساخت سلاح های کشتار جمعی نبوده ، اظهار کرد: موضع ما در این خصوص بسیار شفاف است.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی گفت: امروز استکبار جهانی از حقوق بشر به عنوان دستاویزی برای انجام ظلم و جنایت علیه مسلمانان مظلوم استفاده می کند.

حجت الاسلام حافظ نیا در ادامه با اشاره به بمباران یکی از مناطق مسکونی یمن توسط رژیم آل سعود و به خاک و خون کشیده شدن 100 نفر کودک و زن و مرد بی گناه ، بیان کرد: جنایات آل سعود نظیر جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی است.

وی با اشاره به اینکه امروز قدرت های بزرگ دنیا و داعیه داران دروغین حقوق بشر چشمان خود را بر روی جنایات صورت گرفته در یمن بسته اند ، گفت: در مقابل سکوت کشورهای غربی و عربی، شایسته است مردم مسلمان ایران بار دیگر حمایت های مادی و معنوی خود را از مسلمانان مظلوم یمن به منصه ظهور بگذارند.

امام جمعه آستارا در ادامه با تبریک به مناسبت روز اهدای خون ، ادامه داد: این روز بهانه ای است تا به افراد بیمار و نیازمند به خون بیندیشیم و با هدیه سرخ خود زندگی سبزی را به آنها ببخشیم.

وی اقدام مومنان به منظور اهدای خون را باعث کاهش آلام بیماران و نیز دارای پاداش کثیر دنیوی و اخروی عنوان کرد.

شهرستان 86 هزار نفری آستارا در 200 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار