پنج پروژه برق‌رسانی در شهرستان شهرکرد به بهره‌برداری رسید

تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر امور برق شهرستان شهرکرد گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پنج پروژه برق‌رسانی در شهرستان شهرکرد با صرف اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال اجرا و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۶۹۸۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱ 01 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- لطف‌الله مردانی با اعلام این خبر، اظهار کرد: احداث روشنایی بلوار امام رضا فرخشهر از جمله این پروژه‌ها است که با نصب 47 اصله پایه تلسکوپی و صرف یک‌هزار و 200 میلیون ریال اعتبار با هدف تامین روشنایی معابر، تسهیل عبور و مرور و بهبود مبلمان شهری مورد بهره‎‌برداری قرار گرفت.
وی برق‌رسانی به مجتمع مسکونی 140 واحدی اردیبهشت شهرکرد را از دیگر پروژه‌های این شهرستان عنوان کرد و افزود: این پروژه با هدف تامین برق مشترکین با صرف اعتباری بالغ بر 690 میلیون ریال  اجرا شده است.
مردانی در ادامه بیان کرد: احداث پست هوایی در خیابان نواب غربی هفشجان و احداث روشنایی تلسکوپی شهر طاقانک نیز از دیگر پروژه‌های افتتاحی این شهرستان است که با اختصاص  871میلیون ریال اعتبار و باهدف بهینه‌سازی شبکه‌های برق رسانی، رفع افت ولتاژ و تامین روشنایی معابر اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.
مدیر امور برق شهرستان شهرکرد در پایان خاطرنشان کرد: بهینه‌سازی و اصلاح شبکه فشار متوسط روستای وانان نیز با هدف کاهش خاموشی‌، افزایش قدرت مانور، کاهش تلفات و ... با اعتباری بالغ بر 286 میلیون ریال در حال اجرا است.
وی گفت: شهرستان شهرکرد دارای 141 هزار مشترک برق بوده که از این تعداد 114 هزار مشترک در بخش خانگی هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار