دو هزار داوطلب در امر برگزاری نمازهای جمعه استان یزد همکاری دارند

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان یزد گفت: افزون بر دو هزار داوطلب مردمی و بصورت افتخاری در طول سال با ستادهای نمازجمعه یزد و مناطق مختلف این استان همکاری دارند .
کد خبر: ۷۰۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲ 02 August 2015
 به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام رضا شریفی در جمع خبرنگاران یزد افزود: هم اکنون در 25 محل در سطح استان یزد همه هفته نمازهای عبادی سیاسی جمعه اقامه می شود .

وی اضافه کرد: مناطق مختلفی از جمله خرانق، رستاق، مهدی آباد بهادران و نصرآباد تفت درخواست اقامه این نماز در محلات خود هستند که موضوع در حال بررسی و پیگیری است .

این مسوول در خصوص اقامه نمازجمعه در بخش نیز تفت اظهار داشت: امیدواریم مشکل این بخش با همکاری مردم حل شود و هرچه زودتر شاهد انتخاب امام جمعه باشیم .

شریفی در خصوص ستادهای نماز جمعه اظهار داشت: افرادی اگر بخواهند در این نهاد مقدس خدمت کنند و در نوبت هستند هم زیادند و قطعا از وجود آنها در ستادها استفاده می شود .

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه یزد با اشاره به اینکه دفتر استهلال هم در محل شورای سیاست گذاری ائمه جمعه قرار دارد گفت: چهارگروه رسمی استهلال داریم و البته کسانی هم به صورت غیر رسمی فعالیت دارند.

شریفی افزود: از این تعداد، دو گروه در یزد، یک گروه در میبد و یک گروه در اردکان هر ماه برای رصد هلال می روند و گزارش آن به دفتر مقام معظم رهبری منعکس می شود.

وی در پایان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار