ساخت 3 هزار مسکن مددجوی کمیته امداد در گیلان

کد خبر: ۷۰۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 03 August 2015
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان از ساخت سه هزار واحد مسکن مددجویان این نهاد با مشارکت بسیج سازندگی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، علیرضا محمدی ظهر امروز در نشست تودیع و معارفه رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان با اشاره به قداست کمیته امداد اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) 22 روز پس از انقلاب اسلامی ایران به فرمان حضرت امام راحل تاسیس شد.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد نشأت گرفته از تفکرات دینی و فقهی امام خمینی (ره) است، ادامه داد: کمیته امداد دارای ویژگی‌های اسلامی بوده و اساسنامه این نهاد در سه دوره مورد تغییر قرار گرفته است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان با اشاره به هیئت مدیر‌ه‌ای شدن این نهاد افزود: مقام معظم رهبری کمیته امداد را تشکیلات الهی دانسته‌اند.

وی ایثار، اعتمادسازی و مهربانی و تکریم ارباب رجوع را از ویژگی‌های امدادگران و مددکاران دانست و ادامه داد: مسئولان باید در میدان عمل خود را ثابت کنند و مددجویان باید بر توانایی کارکنان کمیته امداد مهر تایید بزنند.

محمدی مردم را سرمایه اجتماعی خواند و خاطرنشان کرد: تکریم مردم موجب حفظ سرمایه اجتماعی می‌شود.

وی تقوای اخلاقی و تقوای مالی را برای کارکنان کمیته امداد مهم دانست و تصریح کرد: استفاده از مدیریت گردشی و تعالی نیروهای جوان از سیاست‌های کاری این نهاد می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان با تاکید بر اینکه مددکاران باید در هر زمان آماده خدمت‌رسانی به محرومان باشند یادآور شد: مدیریت جهادی باید سرلوحه کار مدیران شهرستانی قرار گیرد.

وی با تصریح بر اینکه امسال یک‌هزار واحد مسکونی زنجیره‌ای برای مددجویان تامین شده است، متذکر شد: 3 هزار واحد مسکونی مددجویی کمیته امداد با مشارکت بسیج سازندگی در حال احداث است.

مدیر سابق کمیته امداد امام خمینی(ره) فومن با اشاره به دوره پنج‌ساله ریاست خود در کمیته امداد فومن اظهار کرد: خدمت در کمیته امداد امام خمینی (ره) یک افتخار بزرگ است.

حسین جهانگیری با ارائه گزارشی از فعالیت خود خاطرنشان کرد: در این دوره پنج‌ساله یک‌هزار مددجوی فومنی توانمند شدند و هر مددکار کمیته امداد فومن دارای یک‌هزار پرونده مددجویی است.

مدیر جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) فومن نیز در ادامه مراسم مذکور اظهار کرد: مسئولان دیگر اداره‌های شهرستان با دستگیری از مددکاران کمیته امداد فومن به یاری محرومان بشتابند.

غلامحسین دولتی همدلی مددکاران با مددجویان را مهم دانست و متذکر شد: رضایت مددجویان باید با اخلاق و عمل صحیح جلب شود.

به گزارش فارس، در مراسم مذکور غلامحسین دولتی به عنوان مدیر جدید کمیته امداد معرفی و از تلاش‌های حسین جهانگیری قدردانی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار