موفقیت دانش‌آموزان در کنکور 94 نویدبخش فردایی روشن است

کد خبر: ۷۱۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۰ 05 August 2015
استاتدار گیلان گفت: موفقیت دانش‌آموزان کنکور 94 گیلان نویدبخش فردایی روشن و شوق بدون وقفه علم‌آموزان در عرصه دانایی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی نجفی در دیدار با کنکوری‌های این استان کسب رتبه تک و دو رقمی کنکور سراسری توسط دانش‌آموزان گیلان را موفقیت علمی بزرگ خواند.

وی با بیان اینکه موفقیت دانش‌آموزان نویدبخش فردایی روشن و شوق بدون وقفه علم‌آموزان در عرصه دانایی است، افزود: این موفقیت در سایه ایمان به خدا و دعای خیر والدین و پشتکار دانش‌آموزان به دست آمده است.

استاندار گیلان تلاش و حضور موثر معلمان و تشویق خانواده‌ها را تاثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: خانواده‌ها و معلمان در دستیابی به این افتخارات بسیار مهم نقش مهمی داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه باید از این فرصت برای خدمت به نظام و مملکت اسلامی استفاده شود، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان موفق می‌توانند با حفظ هویت اسلامی و ایرانی در دانشگاه‌های بزرگ ایران و دنیا تاثیرگذار باشند.

مهدی حاجتی، مدیر کل آموزش و پرورش گیلان نیز در نشست مذکور اظهار کرد: در کنکور 93 تعداد 29 نفر در رتبه‌های تک رقمی و دو رقمی موفقیت کسب کرده بودند که این میزان امسال به 38 نفر ارتقا یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار