ظریف گفت برجام از افتخارات نظام است/تاکید وزیر امورخارجه به تصویب FATF برای حل مشکلات اقتصادی کشور

کد خبر: ۷۲۱۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹ 03 March 2019

تابناک / سخنگوی فراکسیون مستقلان مجلس تصریح کرد: ظریف مطالبی را درباره برجام عنوان کرد و اعتقاد داشت که برجام یکی از دستاوردهای بزرگ و از افتخارات نظام جمهوری اسلامی در ۴۰ سال اخیر بوده است.

مهرداد لاهوتی در گفتگویی درباره جلسه صبح امروز فراکسیون مستقلان، گفت: این جلسه با حضور محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه برگزار شد و درباره مسائل مختلفی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وی با اشاره به اظهارات ظریف درباره کنفرانس ورشو و اجلاس مونیخ، گفت: اعتقاد وزیر امور خارجه کشورمان این بود که در این اجلاس‌ها، همه کشورهای دنیا به نوعی به شکست آمریکا اعتراف کردند.

سخنگوی فراکسیون مستقلان مجلس تصریح کرد: همچنین ظریف مطالبی را درباره برجام عنوان کرد و اعتقاد داشت که برجام یکی از دستاوردهای بزرگ و از افتخارات نظام جمهوری اسلامی در ۴۰ سال اخیر بوده است.

لاهوتی ادامه داد: موضع وزیر امور خارجه کشورمان درباره تصویب لوایح مرتبط با FATF این بود که با توجه به ضرورت‌های موجود و برای حل مشکلات اقتصادی کشور، امیدواریم که مجمع تشخیص مصلحت نظام به این لوایح رأی مثبت دهد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین یکی دیگر از مطالبات نمایندگان در این جلسه، آن بود که وزارت امور خارجه کشورمان در زمینه رایزنی‌های اقتصادی، فعال‌تر عمل کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار