لزوم توانمندسازی زنان در آذربایجان غربی

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی بر لزوم توانمندسازی زنان و دختران در استان تأکید کرد و گفت: در راستای توانمندسازی زنان و دختران استان، کارگاه‌های آموزشی در زمینه‌های مختلفی برگزار شده است.
کد خبر: ۷۲۴۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵ 10 March 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، شهلا تاجفر، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی، عصر امروز، ۱۹ اسفند ماه، در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان، اظهار کرد: در راستای توانمندسازی زنان و دختران استان، کارگاه‌های آموزشی در زمینه‌های مختلفی برگزار شده است. 
وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه‌هایی با حضور زنان و دختران که در کارگاه‌های مختلف توانمند شده بودند، از جمله برنامه‌های امسال بود و اقدامات موثری در حوزه زنان در استان رخ داده است.
تاجفر با اشاره به اینکه برای اولین بار در سطح کشور کانون فرهنگی و اجتماعی را در نوار مرزی ایجاد کردیم، خاطرنشان کرد: جوانان علاقمند می‌توانند با مراجعه به کانون‌های اجتماعی و فرهنگی، تمامی هرآنچه که در رابطه با توانمندسازی نیاز دارند، از سوی این کانون‌ها دریافت کنند.
وی با اشاره به نقش تاثیرگذار جوانان در آینده کشور تصریح کرد: باید نسبت به توانمندسازی زنان و دختران جوان در کشور و بخصوص استان گام‌های اساسی برداشته شود، چراکه توانمندسازی این قشر درواقع توانمندسازی نسل آینده کشور را به‌دنبال دارد. 
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار