نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور:

البرز ظرفیت‌های علمی مناسبی دارد

نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور گفت: ظرفیت‌های علمی مناسب البرز می‌تواند منجر به توسعه و پیشرفت این استان باشد.
کد خبر: ۷۲۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷ 05 August 2015

نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور عصر امروز با آیت‌‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری در این دیدار طی سخنانی اظهار داشت: یکی از مهمترین نیازهای مدارس امروز ما، توجه به تربیت اسلامی و انقلابی است و آموزش و پرورش باید به این نکته مهم توجه ویژه داشته باشد.

وی افزود: یکی از اصلی‌ترین نیازهای مدارس ما، فعالیت انجمن‌های اسلامی در مراکز آموزشی است، به صورتی که هیچ یک از مدارس نباید فاقد انجمن اسلامی باشد.

این مسئول افزود: در همین راستا یکی از اولویت‌های اصلی انجمن‌ اسلامی دانش‌آموزی، تشکیل و راه‌اندازی این انجمن‌ها در تمام مدارس به ویژه در مقطع متوسطه است.

حاج‌‌علی‌اکبری بیان داشت: در حال حاضر دشمنان اسلام هزینه‌های سنگینی برای منحرف کردن ذهن جوانان و نوجوانان مسلمان صرف کرده و اهداف شومی را پیگیری می‌کنند، به همین دلیل جذب دانش‌آموزان به ویژه دانش‌آموزان نخبه علمی به انجمن‌های دانش‌آموزی از جمله اولویت‌های ما به شمار می‌آید.

وی گفت: خوشبختانه انجمن‌های اسلامی خود را در کنار دستگاه‌های رسمی آموزشی احساس کرده و تلاش‌های بسیار خوبی برای تربیت نسل جوان و افزایش بصیرت دانش‌آموزان انجام داده است.

نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت این اتحادیه در استان البرز اشاره کرد و گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی در البرز فعالیت‌های خوب و اثربخشی به‌ویژه در حوزه تربیت فکری نسل جوان داشته است.

حاج‌علی‌اکبری در پایان گفت: البرز از نظر علمی جایگاه خوبی در میان استان‌های دیگر داشته و این ظرفیت مناسب باید در جهت توسعه و پیشرفت البرز قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار