مواد مخدر را به نوعی می توان سرچشمه آسیب های اجتماعی دانست

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مواد مخدر را به نوعی می توان سرچشمه آسیب های اجتماعی دانست تاکید کرد: قوت قلب کشور، سرمایه اجتماعی است که باید مانع آسیب دیدن آن شد.
کد خبر: ۷۴۰۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸ 02 May 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، جلسه کمیته مقابله با عرضه شورای هماهنگی استان های کرمانشاه ، ایلام و لرستان با محوریت استان کرمانشاه به ریاست مهندس بازوند استاندار کرمانشاه و با حضور معاون قضائی دادستان کل کشور ، معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور ، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور و مسئولین قضائی ، سیاسی و امنیتی استان های همجوار در کرمانشاه برگزار شد

وی افزود : کم رنگ جلوه دادن مبارزه با مواد مخدر دو پیامد منفی کاهش سرمایه اجتماعی و کم رنگ شدن حس حکومت داری در مردم است که باید از آن جلوگیری کرد، مواد مخدر چالشی است که امروز بشریت با آن مواجه است و البته کشورهای خاورمیانه بیشتر با آن درگیرند،. در استان کرمانشاه نیز مناطق آلوده ای جود دارند و این یک واقعیت است.

بازوند با بیان اینکه سرمایه اجتماعی تهدیدها را به فرصت تبدیل می کند گفت : در ۲۲بهمن سال گذشته مشاهده شد که با افزایش ۴۰درصدی سرمایه اجتماعی چه قوت قلبی به مسئولان داده شد و اقدامات دشمنان را بی اثر کرد و اکنون وظیفه مسئولان حفظ و تقویت سرمایه اجتماعی است، تضعیف حس حکومت داری در بین مردم، یکی از پیامدهای منفی کم جلوه دادن مبارزه با مواد مخدر است و مردم نباید حس کنند که هرکس هر کاری خلاف قانون را بخواهد می تواند انجام دهد.

ایشان در پایان افزودند : امیدواریم نتیجه جلسات هم اندیشی بین استانها پشتوانه سرمایه اجتماعی باشد و به تقویت حس حکومت داری در میان مردم بیانجامد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار