فرمانده انتظامی شهرستان جوین:

افزایش تصادفات مرگبار در جوین

فرمانده انتظامی شهرستان جوین گفت: تصادفات منجر به فوت در جوین افزایش یافته است.
کد خبر: ۷۵۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳ 10 August 2015
سرهنگ محمد غلام زاده در نشستی خبری با اشاره به کاهش جرائم مختلف در چهار ماهه اول سال 94 از افزایش تصادفات در شهرستان جوین ابراز نگرانی کرد و اظهار داشت: مسئله افزایش تصادفات آسیب شناسی شده و دو عامل بیشترین نقش را در این افزایش تصادفات داشته است اشتباهات انسانی گزینه اول است و عامل مهم دیگر را راه مواصلاتی شهرستان است که حکم دروازه خروجی استان را به سمت جنگل گلستان و اسفراین ( خراسان شمالی ) دارد.

وی افزود: راه و ترابری قائل بر این است که این مسیر جاده فرعی است و این سبب کم توجهی به این مسیر شده در حالی که کریدور ارتباطی سبزوار به اسفراین از جوین می‌گذرد بار ترافیکی زیادی را برای عبور به این سمت هدایت می‌کند و مسیر حکم آباد، نقاب، انداده نیز به تناسب پر تردد خواهد شد؛ کوتاه شدن مسیر سفر به جنگل گلستان از این راه نیز سبب شده مسافران زیادی این مسیر را برای تردد خود انتخاب کنند.

سرهنگ غلام زاده افزود: این مسیر تردد خودروهای سنگین و ماشین آلات کشاورزی نیز است. در حالی که عرض این جاده کم بوده و در بسیاری از نقاط فاقد شانه خاکی است و به پیوستگی روستاها در شهرستان جوین راه‌های فرعی زیادی ایجاد کرده که به این جاده متصل می شود و هیچ زیرگذری نیز در این مسیر وجود ندارد.

فرمانده انتظامی شهرستان جوین با اشاره به راه حل‌های پیشنهادی برای این مسیر گفت: با این وضعیت موجود روکش آسفالت کردن این جاده سبب افزایش سرعت وسایط نقلیه می‌شود که خود با وجود این عیوب مسیر می‌تواند سبب افزایش بیشتر تصادفات هم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار