۹۰ درصد مطب‌ها مجهز به کارتخوان هستند

دکتر علیرضا مدرکیان با تاکید بر اینکه نصب پایانه فروشگاهی هیچ مزیتی برای بیماران ندارد، ابراز کرد: آنچه برای بیماران مهم است وجود دستگاه کارتخوان در مطب‌ها است که خوشبختانه بیش از ۹۰ درصد مطب‌ها مجهز به کارتخوان هستند.
کد خبر: ۷۸۴۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ 30 September 2019
رئیس سازمان نظام پزشکی همدان گفت: ۴۰ درصد از پزشکان همدان برای نصب و استفاده از پایانه فروشگاهی ثبت نام کردند.

به گزارش تسنیم، دکتر مدرکیان اظهار داشت: قانون ماده ۱۶۹ مالیات‌های مستقیم، تمامی مشاغل را ملزم به پایانه فروشگاهی کرده است، اما متاسفانه فشار برای اجرای این قانون فقط برای قشر پزشکان است.

وی با بیان اینکه فرصت ثبت نام برای نصب پایانه فروشگاهی تا پایان شهریور ماه بوده است، گفت: ۴۰ درصد از پزشکان همدان ثبت نام کردند و از این نظر جزء استان‌های اول کشور هستیم.

رئیس سازمان نظام پزشکی همدان با تاکید بر اینکه نصب پایانه فروشگاهی هیچ مزیتی برای بیماران ندارد، ابراز کرد: آنچه برای بیماران مهم است وجود دستگاه کارتخوان در مطب‌ها است که خوشبختانه بیش از ۹۰ درصد مطب‌ها مجهز به کارتخوان هستند.

مدرکیان با بیان اینکه با استفاده از پایانه فروشگاهی تمامی تراکنش‌های پزشکان در سامانه امور مالیاتی ثبت میشود، گفت: پزشکان مخالف اجرای این قانون نیستند، اما سخن آن‌ها این است که چرا فشار این قانون فقط برای پزشکان است و برای سایر مشاغل اجرا نمی‌شود.

وی با بیان اینکه اداره مالیاتی به حساب‌های ما پزشکان دسترسی دارد و بر همین اساس مالیاتمان را تعیین می‌کنند، اظهار داشت: پزشکانی که پایانه فروشگاهی نصب نکنند، دو درصد از کل درآمد سالیانشان به عنوان جریمه اخذ می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار