سیل

سیل در ارتفاعات عباس آباد ساوه

مدیرکل مدیریت بحران استان مرکزی گفت: بارندگی‌های روز گذشته در استان به‌ویژه ارتفاعات عباس‌آباد ساوه سبب وقوع سیل در این منطقه شد
کد خبر: ۷۹۲۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶ 28 October 2019

وقوع سیل در  ارتفاعات عباس‌آباد ساوه/ مجموع بارندگی در استان مرکزی 40 میلی‌متر است

غیاثی با اشاره به وقوع سیل در عباس‌آباد ساوه اظهار کرد: بارندگی‌های روز گذشته در استان به‌ویژه ارتفاعات عباس‌آباد ساوه سبب وقوع سیل در این منطقه شد.

وی افزود: مسیر رودخانه در ارتفاعات عباس‌آباد دو شاخه است، با تمهیدات فرماندار ساوه و دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط یکی از این مسیر‌ها که به روستا منتهی می‌شد با ایجاد خاک‌ریز بسته شد بود، اما با بارندگی چند روز گذشته، آب از ارتفاعات به سمت روستا طغیان کرده و مسیر مسدود شده را باز و آب در جاده فرعی بین روستا و جاده اصلی جریان پیدا کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان مرکزی تصریح کرد: هم‌اکنون فرماندار ساوه و دیگر مسؤولان ذی‌ربط در این منطقه حضور داشته و در حال بر‌آورد خسارت وارده هستند، با توجه به هماهنگی انجام شده خوشبختانه خرابی در این روستا به‌وجود نیامده است.

غیاثی بیان کرد: از ابتدای سال آبیِ امسال تاکنون مجموع بارندگی در استان ۴۰ میلی‌متر بوده که در مقایسه با بلندمدت بسیار خوب بوده و خوشبختانه خسارت خاصی به استان وارد نشده است.

وی خاطرنشان کرد: ابتدای هر فصل جلسه مدیریت بحران برای آمادگی در برابر حوادث احتمالی ویژه آن فصل برگزار می‌شود، هفته گذشته جلسه مدیریت بحران با مدیریت استاندار مرکزی برگزار و استاندار مرکزی بر آمادگی دستگاه‌های ذی‌ربط تأکید کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استان مرکزی ادامه داد: همچنین دستورالعمل‌های اجرایی لازم به دستگاه‌های مختلف ابلاغ شده و همه دستگاه‌های برای حوادث احتمالی در فصل سرما آمادگی لازم را دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار