رد یا تایید

فرصت ۲۰ روزه هیات نظارت برای بررسی صلاحیت داوطلبان

رئیس هیات نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان از فرصت ۲۰ روزه این هیات برای بررسی صلاحیت داوطلبان خبر داد
کد خبر: ۸۰۸۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵ 26 December 2019

فرصت 20 روزه هيات نظارت برای بررسی صلاحیت داوطلبان

حجت الاسلام مبارک آبادی رئیس هیات نظارت برانتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار صدا و سیمای استان گفت: از دوم دیماه بررسی صلاحیت‌های دواطلبین یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هیئت نظارت استان شروع شده است و همکاران و اعضای هیئت نظارت با کمال دقت نظر و برای اینکه حق کسی ضایع نشود وسواس خاصی لحاظ می‌شود.
وی افزود: از تاریخ ذکر شده به مدت ۲۰ روز فرصت است که هیئت نظارت استان پس از بررسی و اخذ نظر هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات کشور مراتب رد یا تایید را به فرمانداران و بخشداران مراکز حوزه انتخابیه اعلام وآن‌ها به داوطلبان ابلاغ نمایند.
رئیس هیات نظارت استان در ادامه تصریح کرد: تا قبل ازتاریخ 98/10/22 که از طریق فرمانداری‌ها نتایج صلاحیت‌ها ابلاغ می‌شود هیچ نهاد و یا مرجع دیگری نمی‌تواند اظهار نظر کند و همگان بدانند الان مطرح می‌شود چه کسی رد و یا تایید صلاحیت شده است، شایعاتی بیش نیست.
حجت الاسلام مبارک آبادی همچنین گفت: در این هیات تمامی داوطلبان چه آن‌هایی که توسط هیات‌های اجرایی تایید و یا آن‌هایی که رد شده اند هم مورد بررسی احراز صلاحیت قرار می‌گیرند و در این شیوه صلاحیت هم منابع چهارگانه وزارت اطلاعات، ناجا، قوه قضائیه و ثبت احوال و هم تحقیقات میدانی و محلی و بررسی گزارشات مردمی، لحاظ می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار