جام تختی فرصت معرفی کرمانشاه است

یک کارشناس ورزشی گفت: برگزاری جام تختی بزرگترین فرصت معرفی کرمانشاه در ابعاد مختلف، گردشگری، ورزشی و سیاسی را برای این استان فراهم می‌کند.
کد خبر: ۸۱۰۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 02 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،دکترهمایون عباسی در خصوص رویداد ورزشی جام تختی، اظهار داشت: در خصوص این مساله که برگزاری این جام ثمرات بسیار زیادی را متوجه استان کرمانشاه می‌کند، هیچ شکی نیست اما قطعا برگزاری آن نیازمند پروتکل تعریف شده‌ای در تمام ابعداد اجرایی آن است.

عباسی ادامه داد: تعریف پروتکل برگزاری و اجرای در کوچکترین مسائل کمک می‌کند تا این مسابقات در سطح جهانی برگزار شده و از بروز مشکلات پیش بینی نشده ای که آبروی استان را به خطر بیاندازد جلوگیری کند؛ به همین دلیل به نظر می رسد متولیان امر باید قبل از برگزاری مسابقات پروتکل تعریف شده در تمام ابعداد مسابقات را طراحی و اعلام کنند.

وی با اشاره به نمونه‌های از این پروتکل های تدوین شده ، گفت: در مسابقات مختلف جهانی جهت برگزاری مسابقات و حتی جهت برگزاری مراسم اختتامیه و یا افتتاحیه، پروتکل تدوین می شود و ریز ترین موارد نیز در آن تعریف می شود.

دبیر هیات کشتی کرمانشاه نیز در خصوص برگزاری مسابقات جام تختی، گفت: با توجه به هماهنگی‌های از پیش تعیین شده و مسابقات انتخابی پنج کشتی گیر کرمانشاه در قالب تیم ملی در این مسابقات حاضر خواهند شد و «سبحان یاری» جوان جویای نام وزن 70 کیلوگرم به عنوان یک چهره جدید در این مسابقات وارد عرصه رقابت ها خواهد شد.

منصور کیانی ادامه داد: علاوه بر سبحان یاری، یداله محبی، ارشک محبی، رضا افضلی و بهمن تیموری سایر کشتی گیرانی هستند که از استان کرمانشاه در قالب تیم ملی حاضر خواهند شد و با توجه به رایگان بودن بلیط تماشاگران و حضور علاقمندان به کشتی در سالن حضرت امام خمینی (ره) امیدواریم شاهد درخشش این ورزشکاران استان در این دوره از مسابقات باشیم.

کیانی در خصوص تیم های شرکت کننده در این مسابقات گفت: تا کنون در خصوص تعداد و اسامی تیم های شرکت کننده در این مسابقات، فدراسیون کشتی چیزی اعلام نکرده است و هماهنگی در این خصوص در اختیار فدراسیون قرار دارد و اما با توجه به تجربه سال گذشته انتظار می رود حدود 10 کشور و 200 ورزشکار در این مسابقات حاضر شوند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار