نیروی جدید در آموزش وپرورش مازندران جذب میشوند

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به نقش انضباط در اجرای برنامه‌های سازمانی، گفت: ۳۰۰۰ نیروی جدید در آموزش و پرورش مازندران جذب می‌شود.
کد خبر: ۸۱۱۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵ 22 August 2015
به گزارش تابناک نقل از  خبرگزاری تسنیم از ساری، سید علی قاسمی امروز در گردهمایی معاونان ابتدایی، متوسطه و پژوهش شهرستان‌ها و مناطق آموزش و پرورش با اشاره به نقش انظباط  در اجرای مناسب برنامه‌های سازمانی, اظهار داشت: کشف نیرویی که بتواند اهداف و سیاست‌های سازمانی را بر اساس خط مشی‌ها دنبال کند اهمیت دارد و این راه رسیدن به بهره وری سازمانی است.
وی با بیان اینکه تعهد نیروهای آموزش و پرورش در اجرای اهداف آموزش و پرورش سهم بسزایی دارد, خاطرنشان کرد: اصل تثبیت مدیران بر اساس شاخص‌ها و اهداف سازمانی باید باشد.
قاسمی تصریح کرد: تربیت نیروهای انسانی یکی از وظایف جدی مدیران بوده و مدیریت بر اساس برنامه و تفکر و حاکمیت فرهنگ برنامه محوری موضوعی بوده که در آموزش و پرورش مازندران آن را دنبال می‌کنیم.
وی با اشاره به لزوم برپایی کلاس‌های آموزشی ویژه مدیران مدارس و معلمان, گفت: صیانت آموزشی و هدایت زیرمجموعه‌های آموزشی و پرورشی اهمیت دارد.
مدیرکل آموزش وپرورش مازندران افزود: تبدیل وضعیت نیروها بر اساس سیاست‌های ملی و استانی با نگاه به کمیته برنامه‌ریزی انجام شود.
قاسمی تروجنی بیان کرد: چابک‌سازی و کوچک کردن تشکیلات موضوعی بوده که در ادارات آموزش و پرورش باید اجرا شود.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از بکارگیری بیش از هزار نیروی جدید از سال آینده در آموزش و پرورش مازندران خبر داد.
دبیر شورای آموزش و پرورش در ادامه اجرای مناسب پروژه مهر در مدارس استان را خواستار شد و گفت: ایجاد فرصتی برابر برای همه دانش‌آموزان برنامه‌ریزی شد.
وی آخرین فرصت برای نوسازی و بهسازی مدارس استان را 15 شهریور اعلام کرد و خواستار تسریع در آماده سازی مدارس در استقبال از دانش آموزان در آغازین روز مهر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار