سواحل شهرستان های نور و محمود آباد بیشترین غریق را داشته اند

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به ناآشنایی بسیاری از مسافران با فنون شنا در سواحل استان، گفت: در سه ماهه گذشته بالغ بر ۶۸ نفر در سواحل مازندران غرق شدند. بیشترین آن مربوط به شهرستان نور با 13 و محمودآباد با 12 غریق است.
کد خبر: ۸۲۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷ 24 August 2015

به گزارش تابناک مازندران به نقل از تسنیم علی عباسی  اظهار داشت: مازندران با داشتن مناطق و جاذبه‌های دیدنی هر ساله میزبان بسیاری از مسافران و گردشکران داخلی و خارجی است.

وی افزود: دریا یکی از نعمت‌های الهی بوده که بیشتر مسافران ترجیح می‌دهند تعطیلات خود را در این مکان سپری کنند.

عباسی گفت: متاسفانه  بسیاری از افراد به  دلیل آشنا نبودن با فنون شنا دچار حادثه می‌شوند که  از ابتدای خرداد امسال تا 31 مرداد 67 نفر در دریای مازندران غرق شدند و  از این تعداد 58 نفر مرد و 9 نفر زن بودند.وی بیان کرد: 52 نفر از این غرق شدگان  غیر بومی و بقیه نیز بومی هستند که در رده  سنی 21 تا 30 سال بودند.
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: کمترین آمار غریق مربوط به شهرستان بهشهر با یک غریق و بیشترین آن مربوط به  شهرستان نور با 13 و محمودآباد با 12 غریق است.وی با بیان اینکه متاسفانه بیشتر این غریق‌ها به دلیل شنا در خارج  از طرح بوده است, از مسافران خواست برای حفظ جان خود و خانواده‌ها با نیرهای امدادی، پلیس یگان ویژه و ناجیان غریق همکاری کنند و خودسرانه خارج از طرح  اقدام به شنا نکنند.مازندران دارای 338 کیلومتر نوار ساحلی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار